Gå til innhold

SNIKTITT: Med MateBook Pro X sikter Huawei seg inn tronen av bærbare PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin denne, og selv man nok en gang har kopiert altfor mye fra MacBook rent utseendemessig, viser man her faktisk noe evne til å tenke selv. Kudos. Lurer likevel på hvor mye støy denne maskinen genererer. Tynne maskiner har en tendens til å støye mer enn de tykkere variantene. Og uansett har denne maskinen et stort problem: mangel på MacOS.

 

Sett slik, den er ikke vifteløs slik som 2017-utgaven. Da utgår det. De burde tatt til vett og levert med AMD heller enn mx-150.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Da har jeg fått smake steken.

Kjøpte denne i fjor, og har forsvidt vært godt fornøyd med maskinen.

Helt til skjermen bøyde seg i en litt annen vinkel enn tiltenkt. Jeg så raskt at det var fordi en skrue hadde løsnet (ikke blitt skrudd ut av meg) fra skjermfestet. Det førte til at LCD skjermen sprakk på kanten av maskinen.

 

I ettertid har Huawei vært nærmest umulig å få tak i. De hevder skaden skyldes ytre påvirkning, og krever 10 000 for å reparere det.

 

Så er spørsmålet, skal man virkelig bruke 10 000 kroner på noe som åpenbart er en produksjonsfeil?

Angrer noe sinnsykt på at jeg kjøpte det her.

Elendig kvalitet og elendig kundeservice, som fraskriver seg ansvar for alle feil man kanskje ikke oppdager når maskinen er ny.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...