Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg fotografisk sett ikke bor helt på samme planet som deg, er det en ting du skal ha. Du vet hva du holder på med og vet hvordan du skal få det til.

I min forstand tror jeg det ligger mye symbolikk, bevisste fargesammensetniger og teknikk i dine surrealistiske, nonfigurative og kaotisk urbane utrykk.
PUH! Fikk jeg med alt?

Bildene dine utsetter meg for mye personlig fortolkning av hva de forestiller, dette fordi jeg ikke helt vet hvordan du tenker.

Det er vel kanskje det som også er meningen med bildene dine?
Mvh.Oddvar

Endret av Moerk
Lenke til kommentar

Selv om jeg fotografisk sett ikke bor helt på samme planet som deg, er det en ting du skal ha. Du vet hva du holder på med og vet hvordan du skal få det til.

 

I min forstand tror jeg det ligger mye symbolikk, bevisste fargesammensetniger og teknikk i dine surrealistiske, nonfigurative og kaotisk urbane utrykk.

PUH! Fikk jeg med alt?

 

Bildene dine utsetter meg for mye personlig fortolkning av hva de forestiller, dette fordi jeg ikke helt vet hvordan du tenker.

 

Det er vel kanskje det som også er meningen med bildene dine?

Mvh.Oddvar

 

Det er ikke så lett å si på en enket måte. Det er mer en retning som har bygget på seg med årene. Vil takke deg for en fyllestgjørende godt skrevet evaluering. Det har vist seg at kategorien før som nå,har sine tilhengere, om ikke så mange ):Ingvald

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...