Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hetset rundt underlivsdeoen


Anbefalte innlegg

  https://www.minmote.no/#!/artikkel/24268591/kritisk-til-caroline-berg-eriksens-hyllest-av-underlivsdeodorant

 

 

Andre enn meg som tenker at dette er OK? ^^

 

Gjør meg ingenting om dama lukter litt bedre nedentil etter en sexøkt der spermet ligger igjen opptil 2-3 dager og det lukter rimelig "sterkt" av blandingene man får der nede

 

La jentene bestemme selv hva de vil bruke :)



Anonymous poster hash: dcfe8...ee7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis.

 

Alle damer har jo så klart sin lukt og det vil også variere alt etter hvor hun er i syklusen, men lukter det vondt så er det noe galt – sannsynligvis enten vaginose eller sopp. Noen er uheldigvis veldig mye mer plaget med dette enn andre, så mye at de enten tror det er sånn det skal være eller at de ikke gidder/har råd til å kjøre på med behandlinger hele tiden. Men det trenger altså ikke være slik.

 

Anonymous poster hash: a9686...304

Lenke til kommentar

 

Ikke nødvendigvis.

Alle damer har jo så klart sin lukt og det vil også variere alt etter hvor hun er i syklusen, men lukter det vondt så er det noe galt – sannsynligvis enten vaginose eller sopp. Noen er uheldigvis veldig mye mer plaget med dette enn andre, så mye at de enten tror det er sånn det skal være eller at de ikke gidder/har råd til å kjøre på med behandlinger hele tiden. Men det trenger altså ikke være slik.

 

Anonymous poster hash: a9686...304

Det stemmer ikke.

Noen lukter sterkt.

Punktum.

 

Myten din bidrar bare til at enkelte føler det er noe galt med dem. Noe det ikke nødvendigvis ér. (Det er vel på grunn av slik ignoranse at sånne produkter eksisterer).

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Det stemmer ikke.

Noen lukter sterkt.

Punktum.

 

Myten din bidrar bare til at enkelte føler det er noe galt med dem. Noe det ikke nødvendigvis ér. (Det er vel på grunn av slik ignoranse at sånne produkter eksisterer).

 

 

Og hvis de lukter sterkt og ubehagelig, så er det mest sannsynlig fordi de har vaginose eller en soppinfeksjon. Som de kan gå til legen og få behandling for. Jesus, hvor vanskelig er det da?

 

Jeg har aldri sagt at man skal drive og herje med parfyme og såper, jeg snakker om legebehandling.

 

Anonymous poster hash: a9686...304

Lenke til kommentar

 

Det stemmer ikke.

Noen lukter sterkt.

Punktum.

 

Myten din bidrar bare til at enkelte føler det er noe galt med dem. Noe det ikke nødvendigvis ér. (Det er vel på grunn av slik ignoranse at sånne produkter eksisterer).

 

 

Og hvis de lukter sterkt og ubehagelig, så er det mest sannsynlig (Men ikke nødvendigvis) fordi de har vaginose eller en soppinfeksjon. Som de kan gå til legen og få behandling for. Jesus, hvor vanskelig er det da?

 

Jeg har aldri sagt at man skal drive og herje med parfyme og såper, jeg snakker om legebehandling.

 

Anonymous poster hash: a9686...304

 

 

Nå ble påstanden din mer korrekt

Lenke til kommentar

Syntes helt ærlig at den typiske " sjømat" lukten ikke er særlig godt å lukte på

Flere partnere jeg har vært med har luktet litt "kreps e.l" og de har vært hos leger og blitt fortalt at lukten er normal.

 

Man er forskjellig. Eneste som var kjedelig med denne parfymen var jo ingen Oral action etter det er påført. Smakte helt jævlig, men godt lukta det 



Anonymous poster hash: dcfe8...ee7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tenk om man skal ha oralsex etterpå? Sikkert ikke digg å slikke i seg den parfymen, og sikkert ikke så digg å suge etter han har vært inni meg heller med den parfymesmaken. Jeg synes ikke lukten av normalt underliv lukter ekkelt, men hadde vært litt praktisk å ha etter byen og sånn når man ikke har mulighet til å vaske seg ordentlig og skal ha sex.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...