Gå til innhold

Jobb som maskinfører


Anbefalte innlegg

Prøver å finne meg jobb som maskinfører, men møter bare veggen. Jeg har M2, M4, M6, C1 og C2. Alle stillingene som lyses ut er så og si utelukkende gjennom bemanningsbyråer hvor de søker topp erfarne sjåfører til korte småjobber. Ingen virker å være interessert i å lære opp noen. Her er det bare bruk og kast. 

 

Denne annonsen for sommervikarer for Yara, selvfølgelig gjennom bemanningsbyrå, må jeg si tok kaka. 

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=113113744

 

Mener de virkelig at 20 erfarne hjullastersjåfører står i kø for å ta en sommerjobb hos dem? Er virkelig arbeidsmarkedet i Norge så dårlig for oss jobbsøkere? 

Endret av ITtraktor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan tolker du det slik at de mener at 20 erfarne hjullastersjåfører står i kø for å ta en sommerjobb hos dem? ^^ Det er jo bare en annonse der de søker personell. Om de finner det eller ikke er ikke avgjort.

 

Har ingen erfaring fra den bransjen, men kan vel si såpass at hvis du får en sånn vikarjobb, gjør en bra jobb, og samtidig er åpen, lytter og spør om fast i flere bedrifter, så er det vel temmelig sikkert at du får mer jobb.

Lenke til kommentar

(..)Alle stillingene som lyses ut (...)

 

Hvorfor gå etter de som lyses ut? Det er de vanskeligste å få.

 

Har du vert i kontakt med lokale og nasjonale firma som kan ha behov for en maskinfører?

 

Har du sett litt utenfor boksen? Mange jobber som stort sett går i det samme, asfaltarbeider er en av de og ncc vertfall leter stort sett alltid etter folk.

Lenke til kommentar

 

(..)Alle stillingene som lyses ut (...)

 

Hvorfor gå etter de som lyses ut? Det er de vanskeligste å få.

 

Har du vert i kontakt med lokale og nasjonale firma som kan ha behov for en maskinfører?

 

Har du sett litt utenfor boksen? Mange jobber som stort sett går i det samme, asfaltarbeider er en av de og ncc vertfall leter stort sett alltid etter folk.

 

 

Har spurt mange lokale, men de har ikke vist den minste interesse for meg. Jeg får vel bare innse at jeg har kastet bort jævelig mye penger på dette ubrukelige maskinførerbeviset. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...