Gå til innhold

torrent client


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ?

Private trackere går nok bare på bekjentskaper...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ?

 

De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren.

 

Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Også minner vi bare på at vi ikke deler ut invitasjoner eller på annen måte oppfordrer til piratkopiering her :)

Bare fordi han spør om kniver, så planlegger han jo ikke å bli en morder av den grunn.... :)

Lenke til kommentar

 

Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ?

 

 

De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren.

 

Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på.

 

Skulle jo tatt en pils en dag ... blitt litt kjent. Du virker jo som en grepa kar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ?

 

De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren.

 

Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på.

 

Skulle jo tatt en pils en dag ... blitt litt kjent. Du virker jo som en grepa kar!

 

 

Hehe, ja, må si i ifra om du er i Trondheim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...