Gå til innhold

Etter kraftig nedgang er kryptovalutaene nå på god vei oppover igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med.

 

Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? 

 

Kan bruke det til å handle på Amazon...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med.

 

Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? 

 

Kan bruke det til å handle på Amazon...

 

 

Du vet du kan bruke feks Norsk valuta til å handle på amazon sant? 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med.

 

Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? 

 

Kan bruke det til å handle på Amazon...

 

 

Du vet du kan bruke feks Norsk valuta til å handle på amazon sant? 

 

Lettere å kjøpe Amazon Gift Card direkte i BitPay Android Appen enn å selge til en eller annen og få overført beløpet til konto. Samt "unngår" skatt.

Lenke til kommentar

Lettere å kjøpe Amazon Gift Card direkte i BitPay Android Appen enn å selge til en eller annen og få overført beløpet til konto. Samt "unngår" skatt.

Å skaffe seg et gavekort vil nok i praksis telle som en realisering av verdiene. Dette er nok ikke på noen måte skattefritt. Å unnlate å rapportere et slikt salg til skattemyndighetene ville vært ulovlig så jeg antar naturligvis at du ikke driver å diskuterer ulovligheter på et offentlig forum ;-)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...