Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner dere damer noen gang på store menn?


Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske kraftig kar. Ikke et "fettberg" men er vel det man kaller bamse. Er sterk fysisk og har ikke fasongen til en som har blitt stor fordi han sitter foran pc'n hele dagen og drikker cola og spiser potetgull.

Jeg har vært sammen med 3 forskjellige damer i mitt voksne liv og føler at jeg blir greit likt av damer. Spørsmålet er bare om det er seksult også. Eller om de bare faller for personligheten min og at jeg er en rolig, stor, trygg mann. I de forholdene jeg har hatt har jeg vært redd for at dama bare har pliktsex med meg for å gjøre meg fornøyd. Det fører til en del sjalusi og usikkerhet inni meg. Selv om det har virket ut som de jeg har hatt sex med alltid har likt det. Hun jeg er sammen med nå får jo orgasme nesten hver gang vi har sex men kan noen ganger bli sex så sjeldent som én gang i måneden. Er heller ikke typen damer vil ha ONS med virker det som. Jeg er heller ikke typen til det men hadde likt å ha den bekreftelsen. Er det sånn at damer synes sexen er god selv om man ikke et typisk sexsymbol, så lenge de liker mannen? Håper noen damer kan svare her også.

 

Anonymous poster hash: 3d5a9...22e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er selv en ganske kraftig kar, og har nok "PC-gamer"-utseende du beskriver. I forhold har jeg aldri følt at ikke partneren min har vært seksuelt tiltrukket av meg. Alle har jo ikke alltid lyst på sex, uansett hvor "heit" partneren er. I tidligere forhold så hjalp jeg og parneren min hverandre til å ha mer sex, selv om vi var trøtte, slitne, opptatte eller lignende. Prøv å ha mer sex. Sex en gang i måneden kan sikkert føles mer som "pliktsex" (fordi vi må jo ha det iblant) enn å ha det oftere, hvor det blir mer naturlig og lystbetont. 

 

Jeg vil tørre å påstå at gjennomsnittet av kvinner/menn er interessert i noen de føler seg bra med, enten det er et fast forhold eller ett kortvarig sengebesøk. Jeg har ganske greit drag på kvinner, men jeg kan definitivt ikke velge og vrake. Jeg kler meg pent, holder meg renslig og prøver å være meg selv. Hver gang jeg prøver noe annet blir det bare kluss.

Endret av steinrawr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er selv en kraftig kar og har ikke en fysikk jeg automatisk forbinder med attraktiv for det motsatte kjønn. Likevel har jeg jo hatt sex med en 8-10 jenter. Ei av de hadde jeg et fuckbuddy-forhold til, hun etter det var jeg sammen med i 4 år og har vært på tinderdate med 2 stykker den siste måneden der jeg fikk napp på første date. Jeg har alltid hatt inntrykket av at de faktisk har tent på meg med den kroppen jeg har. Så jeg vil absolutt si at det er mulig å bli tent av noen med en lubben kropp. Et par av de jeg har ligget med har også vært lubne/småtjukke, men de har fortsatt tent meg.

 

Anonymous poster hash: 61719...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en ganske kraftig kar. Ikke et "fettberg" men er vel det man kaller bamse. Er sterk fysisk og har ikke fasongen til en som har blitt stor fordi han sitter foran pc'n hele dagen og drikker cola og spiser potetgull.

Jeg har vært sammen med 3 forskjellige damer i mitt voksne liv og føler at jeg blir greit likt av damer. Spørsmålet er bare om det er seksult også. Eller om de bare faller for personligheten min og at jeg er en rolig, stor, trygg mann. I de forholdene jeg har hatt har jeg vært redd for at dama bare har pliktsex med meg for å gjøre meg fornøyd. Det fører til en del sjalusi og usikkerhet inni meg. Selv om det har virket ut som de jeg har hatt sex med alltid har likt det. Hun jeg er sammen med nå får jo orgasme nesten hver gang vi har sex men kan noen ganger bli sex så sjeldent som én gang i måneden. Er heller ikke typen damer vil ha ONS med virker det som. Jeg er heller ikke typen til det men hadde likt å ha den bekreftelsen. Er det sånn at damer synes sexen er god selv om man ikke et typisk sexsymbol, så lenge de liker mannen? Håper noen damer kan svare her også.

 

Anonymous poster hash: 3d5a9...22e

Det er 99% sikkert en annen grunn til fallende sexlyst enn at du er bamsene. Kanskje du er for snill og trygg. Mange damer liker at du er tøff og slem, på de rette måtene og stedene.

 

Anonymous poster hash: 20768...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går fra tiden der jentene ønsker bekreftelse og tror de får det i form av å sex med noen som spiser gress og trener 14 timer i uka. ( Ironisk nok er det som oftest disse som også søker bekreftelse )

 

Også går det over til der man ønsker noe mer stabilt, helst med en som har trent 14 timer i uka, men det er ikke "mandatory"

 

Også går det over til der man bare ønsker seg noe stabilt, og mange tar det som blir "servert"

 

Deretter er det bare å jobbe med hvor tiltrukket man er etter forelskelsen og hvor spennende man holder  det gående.

 

Har en frue som har 9 venninner som alle har gått gjennom dette "livet" og jeg vil tro de fleste gjør nettopp dette, Det vil alltid finnes unntak her selvfølgelig ^^

 

Men tilslutt har det lite å si om du er stor eller liten, bamse eller kvist.

 

Det finnes noen for alle, om det er stereotyper ? ofc! Du har feks størst sjans på dama som vil ha en stor trygg mann som elsker å kose, men om det innebærer mye sex? njaaa spørs vell helt på fruen du blir sammen med.

 

Ene venninna er sammen med en såkalt " bamse", hun liker ikke å ha sex med han pga det blir for tungt eller ikke så mye nytelse osv. Men hun elsker å kose som gir henne den følelsen hun trenger i forholdet.

 

Er nok heller du som sliter mer på dette, selv om det skal ikke utelukkes at fruen kanskje tenker det vil være et hinder fra tid til annen, men det overveier sjelden det som er positivt i forholdet. 

 

Det vil alltid være noe som er et problem i et forhold ^^ Det spørs bare om det problemet er stort nok til at begge parter gidder å tenke noe særlig over det.

 

Jeg selv feks har en litt økonomisk knipe, men fruen og jeg orker ikke tanken engang på å gjøre det til et forholdsproblem.. rett å slett fordi vi syntes våre " norske " problemer som alle har aldri burde vært et problem som tar mye energi

 

Anyways! Bare nyt forholdet og snakk heller med dama.. Det hjelper sjelden å snakke med randoms på nett iforhold til å ta det opp med fruen i huset 



Anonymous poster hash: bd248...41a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Spørs litt hva du mener med bamse, føler det er et litt vidt begrep. Jeg kan tåle litt fett, men en mage dinglende i ansiktet for eksempel er ikke noe for meg. Hva man liker varierer jo veldig fra jente til jente, så dette er jo bare hva jeg personlig liker. Er faktisk ganske enig med brukeren som nevner at en faktor kan være at du er veldig snill. Jeg faller typisk for drittsekker i et håp om at de er gode innerst inne. En annen årsak til at dere har lite sex kan jo være at hun rett og slett føler sexen blir litt kjedelig, og kunne tenkt seg noe mer kinky?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kan tenne på både normale, trente, chubby og store menn. Men undervektige, bodybuildere og ekstrem fedme er ikke noe jeg personlig synes er attraktivt eller tenner på.

 

Staysman er en stor mann (eller kanskje han bare er lubben - det er vel opp til øyet som ser  :hmm:), men jeg synes i alle fall hans kropp er innafor  :thumbup:

 

Endret av hokjønnet
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...