Gå til innhold

I Path of Exiles neste utvidelse skal du samle på beist, ikke drepe dem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme klassene som før. Hadde vært morro om di hadde lagt til mann/dame på alle klassene. Men klasser er det egentlig nok av så er ikke store savnet for min del.

Spilt alt for mye av ligaen som er nå Abyss, så hadde tenkt og skippe en league men dette virka litt morro og nytt. Så blir vel fort et par hundre timer på Beastiary league også.

Forresten Poe er uendelig mye bedre en simplifiserte diablo3 hvis noen synes det virker interessant.

Lassevis av valg muligheter og bare fantasien setter grensene på builds her.

Lenke til kommentar

Er det kommer nye klasser siden launch? Vet det kom en ny etterhvert, men bortsett fra det? Og er de gamle klassene fortsatt låst til kjønn?

 

hver av klassene har tre spesialiseringer, med unntak av Scion som er litt plukk og miks. en av fane-sakene i den utvidelsen som det skrives om her, er at alle spesialiseringene får en overhaling.

Lenke til kommentar

Spilte gjennom som archer, og startet med den nye etterpå. Men mislikte sterkt at klassene er låst til mann eller dame, spesielt siden det er en del av modellene jeg ikke liker noe spesielt. Det reduserte antall klasser for mye for meg. Gikk nok fort lei, så har ikke rørt spillet på lenge. Det største problemet var nok at jeg spilte Marvel Heroes veldig mye, men savner et bra APRG nå da MH er nedlagt. :( Forrige gang jeg prøvde Diablo 3 var det ingen som spilte (seriøst, satt i over en time uten å finne én eneste online session). Er det ingen andre ARPGer verdt å nevne? Det er Path of Exile, Grim Dawn og...? 

Lenke til kommentar

 

Er det kommer nye klasser siden launch? Vet det kom en ny etterhvert, men bortsett fra det? Og er de gamle klassene fortsatt låst til kjønn?

hver av klassene har tre spesialiseringer, med unntak av Scion som er litt plukk og miks. en av fane-sakene i den utvidelsen som det skrives om her, er at alle spesialiseringene får en overhaling.

 

 

Spesialisering er bra, men archer er og blir archer, barbar er og blir barbar osv. Hvorfor kan de ikke bare lage en av hvert kjønn for hver klasse? Burde ikke kreve stort om de tweaker modellene fra de andre klassene for å få armor etc til å sitte bra, og det dobler antall klasser uten noe særlig innsats.

Lenke til kommentar

Med tanke på at alle klassene/karakterene kan spilles så og si akkurat slik du vil, er vel antallet av dem et mindre problem? Du kan f.eks gå Marauder og gå opp til å være en type mage. Blir litt som å lage en Atrox Nano technician i Anarchy Online for de som har spillt det. Du har mindre damage osv, men mer hp.

Det å ha ting låst til kjønn virker som et ganske moderne problem... Tror ingen hadde problemer med at Amazon i Diablo 2 var låst til kvinne f.eks. Eller ville du klaget over at det ikke var en mannelig Amazon også?

Lenke til kommentar

 

 

Er det kommer nye klasser siden launch? Vet det kom en ny etterhvert, men bortsett fra det? Og er de gamle klassene fortsatt låst til kjønn?

hver av klassene har tre spesialiseringer, med unntak av Scion som er litt plukk og miks. en av fane-sakene i den utvidelsen som det skrives om her, er at alle spesialiseringene får en overhaling.

 

 

Spesialisering er bra, men archer er og blir archer, barbar er og blir barbar osv. Hvorfor kan de ikke bare lage en av hvert kjønn for hver klasse? Burde ikke kreve stort om de tweaker modellene fra de andre klassene for å få armor etc til å sitte bra, og det dobler antall klasser uten noe særlig innsats.

For det meste går det an å få til en gladiator som bruker pil og bue, en archer som bruker store våpen for to hender, og barbarer som blir til trollmenn, det eneste klassene egentlig dikterer, er hvor de begynner på kunnskaps-treet(?) til Path of Exile,

 

Personlig irriterer ikke de låste kjønnene meg, men jeg kan respektere standpunktet ditt. "Problemet" er vel at GGG ønsker å bruke om igjen store deler av tidligere innhold for å skape nye ligaer, så grafiske overhalinger som du foreslår her, blir nedprioritert, eller bruker lengre tid på å ferdigstille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det kommer nye klasser siden launch? Vet det kom en ny etterhvert, men bortsett fra det? 

 

Klassene er vel egentlig av mindre interesse, siden du kan utvikle karakteren slik du vil. Det er kommet mange flere skill gems, så antallet måter å bygge karakteren på er veldig mye høyere enn det var for en stund siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det kommer nye klasser siden launch? Vet det kom en ny etterhvert, men bortsett fra det? Og er de gamle klassene fortsatt låst til kjønn?

hver av klassene har tre spesialiseringer, med unntak av Scion som er litt plukk og miks. en av fane-sakene i den utvidelsen som det skrives om her, er at alle spesialiseringene får en overhaling.

 

 

Spesialisering er bra, men archer er og blir archer, barbar er og blir barbar osv. Hvorfor kan de ikke bare lage en av hvert kjønn for hver klasse? Burde ikke kreve stort om de tweaker modellene fra de andre klassene for å få armor etc til å sitte bra, og det dobler antall klasser uten noe særlig innsats.

Her har du litt feil innstilling i forhold til PoE mener jeg, mest pga at ingenting er låst til noen karakter, med unntak av "ascendacy" (det nærmeste du kommer en klasse i PoE). Du kan feks spille samme "build" med 2-3 forskjellige karakterer, der "ascendacy" du velger påvirker hva som er det optimale utstyret for akkurat din karakter.

 

Det er ikke nødvendigvis sånn at "deadeye" er den beste "archeren" uten å sjekke andre muligheter. Kommer helt an på hva man ser etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gjennom som archer, og startet med den nye etterpå. Men mislikte sterkt at klassene er låst til mann eller dame, spesielt siden det er en del av modellene jeg ikke liker noe spesielt. Det reduserte antall klasser for mye for meg. Gikk nok fort lei, så har ikke rørt spillet på lenge. Det største problemet var nok at jeg spilte Marvel Heroes veldig mye, men savner et bra APRG nå da MH er nedlagt. :( Forrige gang jeg prøvde Diablo 3 var det ingen som spilte (seriøst, satt i over en time uten å finne én eneste online session). Er det ingen andre ARPGer verdt å nevne? Det er Path of Exile, Grim Dawn og...? 

 

Husk at PoE med 3.0-oppdateringen i fjor endret hvordan hele spillet fungerer. Det er ikke lengre 4 akter med 3 vanskelighetsgrader, men 10 akter som henger sammen. Man besøker noen av områdene på nytt, men disse er da vesentlig endret, og historien bygger videre med både gamle og nye NPC-er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...