Gå til innhold

Samsung rullet ut Android 8-oppdatering ved en feiltagelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den på mandag, synes den bruker mere strøm enn før oppdateringen. Har tatt factory reset, gjorde jeg rett etter oppdateringen.

 

Opplevd noen apps som har kræsja, vet ikke om det er appen eller oppdateringen sin feil egentlig. Hadde håpet at man etter oppdatering kunne foretrekke wifi tale forran mobil nettet, men det valget glimrer med sitt fravær.

 

Ellers funke telefonene utmerket..

 

Søk opp hvilken versjon du har av firmware. Enkelte nettbutikker selger tysk/EU-modell i Norge, og da vil du aldri få WiFi Tale

Lenke til kommentar

For alle som har problemer - KJØR EN FACTORY RESET!

 

Omtrent alle problemer jeg leser om her vil forsvinne da. Å legge en bløtkake oppå en bløtkake blir bare gris! Få vasket bort den gamle bløtkaken så fungerer ting.

 

Google tar vare på det meste for deg. Tillogmed alle bildene dine om du har Google Photos installert.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung har alltid vært treg med oppdatering. Velger man Samsung, så betyr det sen oppdatering. Jeg har hatt Android 8 i snart ett år nå og velger telefon som er rask med oppdatering. Dette er bla Pixel (koko dyr), Nokia, Huawei.

 

Spørsmål: Ville du gang etter gang valgt en pc som har forrige operativsystem av Windows ?

Lenke til kommentar

Samsung har alltid vært treg med oppdatering. Velger man Samsung, så betyr det sen oppdatering. Jeg har hatt Android 8 i snart ett år nå og velger telefon som er rask med oppdatering. Dette er bla Pixel (koko dyr), Nokia, Huawei.

 

Spørsmål: Ville du gang etter gang valgt en pc som har forrige operativsystem av Windows ?

Nå er forsjellene minimal mellom Android 7 og 8. Windows 8 og Windows 10 er jo i en helt annen liga.

 

Når det er sakt så tror jeg mesteparten av forbrukerne driter i hvilken version de har bare det fungerer.

 

For dem som ikke har fått 8 enda og vil ha så kan man sikkert installere Oreo ved å bruke Samsung sin software Odin. Laster bare ned Nordic Country image fra sammobile og installerer med Odin. Trenger ikke roote eller noe slikt.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

For alle som har problemer - KJØR EN FACTORY RESET!

 

Omtrent alle problemer jeg leser om her vil forsvinne da. Å legge en bløtkake oppå en bløtkake blir bare gris! Få vasket bort den gamle bløtkaken så fungerer ting.

 

Google tar vare på det meste for deg. Tillogmed alle bildene dine om du har Google Photos installert.

Neida. Du trenger kun å gå inn i dalvik cash og slette det som måtte ligge der. Trenger da ikke resette hele telefonen. ?
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...