Gå til innhold

Vi har prøvd verdens eneste «Nintendo PlayStation»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse?

Hei, Myst!

 

Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den.

 

Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! :)

 

- Niklas

 

Vet hva saken handler om, men poenget mitt med innlegget gikk visst hus forbi. Rett skal være rett, dere burde ha oversatt riktig i videoen iallfall. Så er det naturlig å navngi tilbyderne i selve artikkelen, som dere har gjort. Jeg kom automatisk til å tenke på at den ansvarlig for videoredigeringen har minimal med engelskkunnskaper, og skal dere drive med seriøs journalistikk, bør dere passe på sånt.

Lenke til kommentar

 

 

Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse?

Hei, Myst!

 

Terry hadde ingen problemer med å fortelle at han har fått bud på én million dollar både i Norge og i USA av forskjellige samlere. Han har imidlertid ikke noe behov for å navngi noen, ettersom han ikke ønsker å selge den.

 

Men som du forhåpentligvis forstår så handler denne saken om mye mer enn bare en høy pris på en spillkonsoll – Dette er spillhistorie! :)

 

- Niklas

 

Vet hva saken handler om, men poenget mitt med innlegget gikk visst hus forbi. Rett skal være rett, dere burde ha oversatt riktig i videoen iallfall. Så er det naturlig å navngi tilbyderne i selve artikkelen, som dere har gjort. Jeg kom automatisk til å tenke på at den ansvarlig for videoredigeringen har minimal med engelskkunnskaper, og skal dere drive med seriøs journalistikk, bør dere passe på sånt.

Det var en person eller organisasjon i landet Norge som hadde gitt ham tilbud på en million for konsollen som han ikke ville oppgi navnet på.

Norge er ikke den personen eller organisasjonen som har kommet med tilbudet, kun landet han var i da han mottok tilbudet. Tek har derfor ikke navngitt en person eller organisasjon. Du har bare misforstått noe i farten :).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan spill som f.eks ville havnet på SnesCD.

 

Tipper spillene ville vært som SegaCD hvor spillene har ferdig musikk på cd, kan ha Full Motion Video klipp og i tillegg lagt inn voice over når figurene prater med hverandre.

 

Ville uansett hjulpet mange spillutviklere / utgivere å fått spillene deres på cd allerede da ettersom kassettene var ganske dyre og måtte kjøpes rett fra Nintendo.

Lenke til kommentar

Sorry meg, men hører dere kun hva dere vil høre? Han sier klart og tydelig at han ikke vil avsløre hvem som har tilbudt den prisen, men likevel har dere skrevet Norge både i videoen og artikkelen. Har han plutselig avslørt det i ettertid og dere har skrevet det uten tillatelse?

 

 

Du er et vanskelig menneske, irriterende trassig å pirkete

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...