Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pads når jeg drikker alkohol


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alkohol er vanndrivende.

 

Generell god helse er antageligvis den eneste måten å motvirke det på.

 

Kanskje å drikke mer jevnt, begynne litt tidligere og lage litt tynnere drinker.

 

Ha god ventilasjon der du skal oppholde deg, kanskje gå ut og trekke frisk luft oftere, ta med drinken ut.

 

Skjønner at det kan være plagsomt hvis det er sosiale settinger som gjør det vanskelig å gjøre slike ting.

 

Jeg mener absolutt å ha lest om slike filtputer man kan ha under armhulene.

 

Svetting er jo tross alt et tegn på at kroppen virker som den skal, at du har fuktighet i kroppen som gjør at ting går rundt. Jeg undres mér over folk som aldri svetter, og som ofte røyker også. Omtrent som en mumie, helt uttørket på innsiden ^^,

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.

I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svetter du så mye bør du vurdere Aluminiumklorid. Svir som f de første gangene du tar det på men fungerer til formålet for å motvirke mye svetting i armhulene.

Støtter opp om den, gjør underverker. Jeg er 30 år nå og i tenårene svetta jeg som en gris under armene. Prøvde dette i to runder tror jeg, hvor jeg gunna på noen uker i strekk (er vel anbefalt hver 2.-3. Dag?), sånn rundt 16-17 års alder. Etter det har jeg knapt nok svetta under armene når jeg trener hardt en gang, kun med bruk av vanlig deo.

 

Folk sier vel også det ikke er bra, da man dreper svettekjertlene elns, men har ikke hatt noe problemer med det, og livskvaliteten har blitt mye bedre.

 

Anonymous poster hash: 2d425...f00

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Leste et tips om å klippe truseinnlegg i to, og bruke det som altarnativ til pads! Har ikke brukt det selv, men om du er åpen for å prøve slike pads, kan jo truseinnlegg være greit å prøve først mtp prisforskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...