Gå til innhold

Det kan ta lang tid å fikse problemene til Kingdom Come: Deliverance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er to uker lang tid? Hvor lang tid tok det første AC unity i det hele tatt var spillbart?

 

2 uker er ikke spesielt lang tid om patchen faktisk fikser det verste feilene.

 

Det har allerde kommet en work around for mange når det kommer til ytelsen.

 

Og noen har laget en mod for de som vill ha mer normal "quick save"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er to uker lang tid? Hvor lang tid tok det første AC unity i det hele tatt var spillbart?

 

2 uker er ikke spesielt lang tid om patchen faktisk fikser det verste feilene.

 

Det har allerde kommet en work around for mange når det kommer til ytelsen.

 

Og noen har laget en mod for de som vill ha mer normal "quick save"

 

Unity fullførte jeg fra lanseringsdagen uten å møte på problem. Husker det var litt ytelsesproblem men thats it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke oppdaget noen gamebreaking bugs enda. Men er et par designvalg jeg ikke liker men som mods allerede har fikset opp i, så det å gjøre spillet tilgjengelig for moddere er det smarteste de kunne gjort. Kommer sikkert en uoffisiell patch etterhvert på samme måte som skyrim har.

Har trua på at utviklerne sammen med et ivrig community klarer å gjøre det til et veldig bra spill :)

Lenke til kommentar

Rart de ikke kan gjøre en mega test av spillet før de slipper det da?? ser ut som det er "normalt" med en masse bugs i visse spill. Men spill fra Blizzard for eks har jeg nesten tilgode i finne noen bugs i det hele tatt dette gjelder alle deres spill, noen har det vært men ikke så merkbare eller kritiske som i nesten alle andre spill!

Lenke til kommentar

Jeg har lest intervjuer med utviklere som sier de er 100% klar over alle bugsene i spillene de lager men at de ikke blir gitt tid til å fikse dem. Produksjonsselskapene vil bare ha spillene ut i hyllene, med eller uten bugs. Det synes jeg er rart, for det skaper mye negativ publisitet.

Er ikke noe problem for AAA spill de selger uansett og folk glemmer problemene fort, men tror det er et større problem for KC, nytt studio, mye forventinger osv. Man får se hvor mye "skade" disse bugsene gjør, det ser ut som de har mistet en del "poeng" i flere anmeldelser pga. det. Men uvist om skaden er permanent. 

Lenke til kommentar

Er to uker lang tid? Hvor lang tid tok det første AC unity i det hele tatt var spillbart?

 

2 uker er ikke spesielt lang tid om patchen faktisk fikser det verste feilene.

 

Det har allerde kommet en work around for mange når det kommer til ytelsen.

 

Og noen har laget en mod for de som vill ha mer normal "quick save"

 

Hva er workarounden?

Hva heter modden?

Lenke til kommentar

 

Er to uker lang tid? Hvor lang tid tok det første AC unity i det hele tatt var spillbart?

 

2 uker er ikke spesielt lang tid om patchen faktisk fikser det verste feilene.

 

Det har allerde kommet en work around for mange når det kommer til ytelsen.

 

Og noen har laget en mod for de som vill ha mer normal "quick save"

Hva er workarounden?

Hva heter modden?

 

 de som har 16 gig ram eller mer og sliter med ytelse. Sett denne i launch options i steam -heapsize 2097152

 

For de med 8 gig -heapsize 1048576

 

Dette funka ikke på meg, men skal funke på andre i hvertfall i følge steam forumet

 

Moden

 

https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/1

Lenke til kommentar

Testet de ikke spillet først? Det tok jo bare noen timer før de som kjøpte spillet på release oppdaget feilene, så det kan ikke ha vært vanskelig å finne en del av disse bugsene.

 

Som utvikler har jeg fått veldig stor forståelse for at bugs dukker opp uansett hvor godt man tester (da innenfor rimelighetens grenser), og det er helt annerledes når du får ut software'n din i produksjon. Plutselig har QA-avdelingen vokst med hundretusenvis av folk, som gjør alle kombinasjoner av ting og har alle kombinasjoner av hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...