Gå til innhold

DNB Supertilbud hos Power - gjelder ikke iPad?


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har erfaringer med DNB supertilbud hos power?

Nå på torsdag er det igjen kampanje med DNB Mastercard.

Jeg ser at de i tillegg til å eksludere mobiltelefoner fra Apple og Samsung (slik som tidligere) også ekskluderer iPad fra tilbudet.

 

Spørsmålet er bare hvordan de gjennomfører dette unntaket i praksis.

Slik jeg forstår det, trekkes jo rabatten av DNB, basert på at kortet er brukt hos Power.

Hvordan kan de da vite at jeg har kjøpt en iPad?

Nekter de deg fysisk i kassen å bruke DNB Mastercard hvis du kjøper en iPad i kampanjeperioden?

 

Synes unntaket er rart, da de jo taper mer på en dyr Mac, samtidig er det jo begrenset til et Apple produkt pr kunde...

 

Noen som jobber hos Power, eller har erfaring med hvordan dette gjennomføres i praksis?

 

Har gått og ventet på supertilbudskampanje hos Power for å kjøpe en iPad, så det ar ganske irriterende at iPad skulle være untatt akkurat denne gangen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Power viser nok en gang at de driter i kundene sine. Jeg tror det er den verste møkkabutikken jeg har handlet hos. Skal aldri mer handle der.

Hæ? Så fordi DNB og Power sin kampanje kansje bryter noen retningslinjer eller noe slikt hos Apple så skal du aldri handle der mere?

 

ALT annet i butikken er jo 20% rabatt. Kan jo spare store mengder om du skal ha deg ett kjøleskap eller TV.

 

Mulig apple er svindyr i innkjøp for butikkene, og at dem har veldig lite fortjeneste på dem og dermed ikke bare kan "gi bort" produkter.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hvis man sjekker lagerstatus på nettsiden, så ser det ut som Power har svært lite iPad på lager. Da er det like greit å ikke ha det med på tilbud. Da slipper man det som har skjedd en del på tidligere slike tilbud hvor det blir solgt på bestilling med til tider svært lang leveringstid, som igjen resulterer i grinete, misfornøyde kunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Power viser nok en gang at de driter i kundene sine. Jeg tror det er den verste møkkabutikken jeg har handlet hos. Skal aldri mer handle der.

Hæ? Så fordi DNB og Power sin kampanje kansje bryter noen retningslinjer eller noe slikt hos Apple så skal du aldri handle der mere?

 

ALT annet i butikken er jo 20% rabatt. Kan jo spare store mengder om du skal ha deg ett kjøleskap eller TV.

 

Mulig apple er svindyr i innkjøp for butikkene, og at dem har veldig lite fortjeneste på dem og dermed ikke bare kan "gi bort" produkter.

 

 

Nei, det handler ikke bare om det. Det handler blant annet om at hver gang det er tilbud slik som dette, så er de på et merkelig vis tomme for stort sett alle populære produkter. Helt til tilbudet er over. Da har de plutselig masse på lager igjen.

 

Og jeg har så mange ganger opplevd å bestille varer fra Power som står PÅ LAGER for å så ikke få noe i posten. Så tar jeg kontakt og får vite at de er utsolgt, og vet ikke når de kan levere.

Jeg har også kjørt til Power for å hente bestilt vare i butikk, for å få beskjed at det var feil i annonsen, så prisen var mye høyere enn det jeg skulle få den for.

 

Sånt gjør meg til en aldri mer kunde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hvis man sjekker lagerstatus på nettsiden, så ser det ut som Power har svært lite iPad på lager. Da er det like greit å ikke ha det med på tilbud. Da slipper man det som har skjedd en del på tidligere slike tilbud hvor det blir solgt på bestilling med til tider svært lang leveringstid, som igjen resulterer i grinete, misfornøyde kunder.

De har nok masse iPad på lager igjen på mandag. Pleier å være tomme for alt under selve tilbudet, men ha nok av det meste dagen etter.

Lenke til kommentar

Hvis man sjekker lagerstatus på nettsiden, så ser det ut som Power har svært lite iPad på lager. Da er det like greit å ikke ha det med på tilbud. Da slipper man det som har skjedd en del på tidligere slike tilbud hvor det blir solgt på bestilling med til tider svært lang leveringstid, som igjen resulterer i grinete, misfornøyde kunder.

De har mange iPad på nettlageret. Alle iPad ble gjort utilgjengelig for kjøp i nettbutikken natt til i dag. Pga DNB-kampanjen :-/

Lenke til kommentar

 

 

Power viser nok en gang at de driter i kundene sine. Jeg tror det er den verste møkkabutikken jeg har handlet hos. Skal aldri mer handle der.

Hæ? Så fordi DNB og Power sin kampanje kansje bryter noen retningslinjer eller noe slikt hos Apple så skal du aldri handle der mere?

 

ALT annet i butikken er jo 20% rabatt. Kan jo spare store mengder om du skal ha deg ett kjøleskap eller TV.

 

Mulig apple er svindyr i innkjøp for butikkene, og at dem har veldig lite fortjeneste på dem og dermed ikke bare kan "gi bort" produkter.

Nei, det handler ikke bare om det. Det handler blant annet om at hver gang det er tilbud slik som dette, så er de på et merkelig vis tomme for stort sett alle populære produkter. Helt til tilbudet er over. Da har de plutselig masse på lager igjen.

 

Og jeg har så mange ganger opplevd å bestille varer fra Power som står PÅ LAGER for å så ikke få noe i posten. Så tar jeg kontakt og får vite at de er utsolgt, og vet ikke når de kan levere.

Jeg har også kjørt til Power for å hente bestilt vare i butikk, for å få beskjed at det var feil i annonsen, så prisen var mye høyere enn det jeg skulle få den for.

 

Sånt gjør meg til en aldri mer kunde.

 

Forhåndsbestilte en xbox one x sist det var tilbud. Tok lang tid før jeg fikk den. Lenge etter tilbudet var over, men fikk fortsatt en tusenlapp i rabatt.

 

Så om dem er fri for ett produkt vil jeg annta mam alikevell kan bestille det å få det til rabatert pris når det kommer på lager?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Hvis man sjekker lagerstatus på nettsiden, så ser det ut som Power har svært lite iPad på lager. Da er det like greit å ikke ha det med på tilbud. Da slipper man det som har skjedd en del på tidligere slike tilbud hvor det blir solgt på bestilling med til tider svært lang leveringstid, som igjen resulterer i grinete, misfornøyde kunder.

De har mange iPad på nettlageret. Alle iPad ble gjort utilgjengelig for kjøp i nettbutikken natt til i dag. Pga DNB-kampanjen :-/

 

 

Så folk som ikke har DNB kort kan heller ikke kjøpe iPad. LOL!

Lenke til kommentar

 

 

Hvis man sjekker lagerstatus på nettsiden, så ser det ut som Power har svært lite iPad på lager. Da er det like greit å ikke ha det med på tilbud. Da slipper man det som har skjedd en del på tidligere slike tilbud hvor det blir solgt på bestilling med til tider svært lang leveringstid, som igjen resulterer i grinete, misfornøyde kunder.

De har mange iPad på nettlageret. Alle iPad ble gjort utilgjengelig for kjøp i nettbutikken natt til i dag. Pga DNB-kampanjen :-/

Så folk som ikke har DNB kort kan heller ikke kjøpe iPad. LOL!

Stemmer det, fikk bekreftet at kampanjen var grunnen til at alle iPad var fjernet for nettbestilling.

 

Merkelig måte å gjøre det på :-)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...