Gå til innhold

FEATURE: Herregud som eg hatar dette spelet, og herregud som eg elskar dette spelet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en god latter! Kjenner meg igjen i alt for mye her :D

 

Med unntak av at de fragger alt for mange kjenner jeg meg godt igjen selv! :)

Spesielt pinlig er det når jeg egenhendig har knocka en hel squad. Så når jeg løper ut for å resse min mate

er adrenalinet så høyt at jeg skyter ved første tegn til bevegelse. Og det var jo min mate. "Eg tror eg tar kvelden no." hører jeg på Mumble.

Lenke til kommentar

Dritt spill, men allikevel så gøy når man er flere som spiller i lag.

 

Slet noe voldsomt med ytelsen i spillet før, så la det på hylla i noen måneder i håp om at det skulle bli litt bedre optimalisert. 

Installerte det igjen for et par uker siden, å har spilt det omtrent spilt det omtrent daglig siden. Ytelsen i spillet har virkelig kommet seg, så nå er det en fryd å spille. Noen små feil finnes fortsatt, men ikke kommet over noen gamebreaking bugs annet enn at spillet av og til fryser. Det skjer så sjeldent at det er ikke noe jeg gidder å henge meg opp i.

Lenke til kommentar

 

Ja dokker klar jo nesten ikkje og skriv om nokka anna heller, PUBG må dokker av en eller anna grunn skriv om hver uke. Kanskje påtide og gå videre.

 

 

Av 130 publiseringer i januar handlet 6 om PUBG. 

Av 68 publiseringer så langt i februar handler 4 om PUBG. 

 

Så totalt 10 av 198, eller 5,05 prosent av innholdet. 

 

Med tanke på at dette er blant de største spillene akkurat nå synes jeg ikke dette er uforsvarlig mye. 

Blir litt som å klage på at klage på at VG skriver mye mer om langrenn enn andre vintersporter. PUBG er for øyeblikket en av de mest populære spillene på flere platformer og det er derfor bare naturlig at det blir skrevet om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

mistakes were made..
▒█▀▀█ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀█ ▀█▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▄░▒█
▒█▄▄▀ ▒█▀▀▀ ▒█░▄▄ ▒█░ ▒█░░▒█ ▒█▒█▒█
▒█░▒█ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄█ ▄█▄ ▒█▄▄▄█ ▒█░░▀█

▒█░░░ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█ ▒█░▄▀
▒█░░░ ▒█░░▒█ ▒█░░░ ▒█▀▄░
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄█ ▒█░▒█

▒█▀▀█ ▒█░▒█ ▀█▀ ▒█▄░▒█ ░█▀▀█
▒█░░░ ▒█▀▀█ ▒█░ ▒█▒█▒█ ▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█░▒█ ▄█▄ ▒█░░▀█ ▒█░▒█ +1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vi har faktisk to målform i Norge så brukere av forumet må faktisk finne seg i at det skrives artikler på nynorsk. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
6 år senere og jeg spiller dette fortsatt, nesten daglig. Det er gøy med squads, gøy med GG liga, gøy generelt. Jeg har aldri vært en FPS spiller, men etter Destiny så fikk jeg litt blod på tann. Lasta ned PUBG Beta og resten er historie. Dette spillet er perfekt for meg i en alder av 42, snart 43.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...