Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finne modellnummer på bildeler - sidespeil volvo V70, V50


Sampson

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Prøver å finne ut om sidespeil på volvo V70 2008 mod er identisk med V50 eller andre modeller, klarer dog ikke finne noen nett-ressurser som kan si om disse er utbyttbare på tvers av bilmodell. 

 

Ser for meg at Volvo har satt samme speil på samtlige modeller i tidsperioden, men jeg må være sikker før jeg drar på skraper'n og henter et nytt speil.

 

Har noen her tips til hvordan å finne ut dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker vi om hele enheten eller kun glasset? Dersom førstnevnte så er S40 og V50 like i tidsperioden. Det samme for S60 og V70. De går ikke om en annen.

 

Glassene derimot mener jeg skal være like på C30, S40, V50, S60, V70 og S80 i perioden 2007 helt frem til 2013 for enkelte av modellene. 

Endret av Valotunk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker vi om hele enheten eller kun glasset? Dersom førstnevnte så er S40 og V50 like i tidsperioden. Det samme for S60 og V70. De går ikke om en annen.

 

Glassene derimot mener jeg skal være like på C30, S40, V50, S60, V70 og S80 i perioden 2007 helt frem til 2013 for enkelte av modellene. 

 

Hele enheten, selve plastikken som speil og resten monteres på.

 

Så jeg kan se etter delebil av type S60 fra samme tid? Men er det mulig å sjekke at det er samme deleNR på noen måte?

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...