Gå til innhold

OL 2018: Skiskyting


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne treneren blir nok fremstilt betydelig bedre enn det han egentlig er ja. For meg var det alarmerende da han etter sprinten sa at laget ikke har trent på vindskyting fordi det blir altfor spesifikk trening. Skal man bli god i vind så må det søren meg trenes i vind. Og vinden bør strengt tatt ikke komme som et sjokk ettersom at den var en betydningsfull faktor både i VM som ble avholdt der for noen år siden og prøve-OL sist sesong.

Lenke til kommentar

Denne treneren blir nok fremstilt betydelig bedre enn det han egentlig er ja. For meg var det alarmerende da han etter sprinten sa at laget ikke har trent på vindskyting fordi det blir altfor spesifikk trening. Skal man bli god i vind så må det søren meg trenes i vind. Og vinden bør strengt tatt ikke komme som et sjokk ettersom at den var en betydningsfull faktor både i VM som ble avholdt der for noen år siden og prøve-OL sist sesong.

Om han har sagt dette er det jo rimelig spesielt.

 

Samtidig så er det vel ganske vanlig at norske utøvere ofte ikke trener spesielt mot et mesterskap like sterkt som enkelte andre nasjoner/utøvere. (Sverige er jo et godt eksempel. USA og Canada det samme.) I Norge skal man jo være så gode at man lett vinner både OL, Verdenscupen og TdS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...