Gå til innhold

Get øker hastigheter og pris 1 mars


Anbefalte innlegg

Har gjort en liten test nå, og regnet med at det er bridge mode som må settes opp. Huket av for bridge, men det finnes ikke valg for hvilken port kabel videre til router skal stå i? Fikk heller ikke nett til router når dette ble gjort, så måtte resette modemet og her står jeg :-\ Har nå sendt aktiver sms til get, hvis det er det som må gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Get bør oppdatere seg med hvem modem de har og tilbyr til forskjellig. Ganske rotete der.

Nederst på denne siden er de som står som tilgjengelige. Det er den hvite høye nest nederst de pleier vise fram nå.
Om de har de to svarte rett ovenfor der er uklart. De sa de skulle få liggende modem for de nye hastighetene, men lite går fram på siden om det. De to svarte med trådløst tror jeg er utgåtte gamle modeller, men de skal ta hastiget opptil 1GB som ikke den vanlige gjør (den øverst til venstre).
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet hvilket modem/router/multimodem Get tilbyr når det er snakk om Docsis 3.1 samt 802.11ac WiFi?

Ref denne artikkelen fra nettavisen.no: https://m.nettavisen.no/nyheter/gode-nyheter-til-500000-get-kunder/3423494659.html

Det på bildet i artikkelen er en Sagemcom. Ikke den som Get leverer ut nå, men kommer nok ut til kundene etterhvert. I første omgang til de som bestiller 1000mbit vil jeg tro, ettersom den de benytter nå støtter 500mbit.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...