Gå til innhold

Nye Nissan Leaf er nå Norges mest forhåndssolgte elbil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni.

Interessant, det med at produksjonen av Tekna ikke starter før juni var ukjent for meg. Sikkert derfor vi har blitt forespeilet levering av vår i juli.

Lenke til kommentar

Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni.

Da er forbruket på nivå med en tesla, det er lite sannsynlig. Jeg tror ikke den detter under 200 på langtur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni.

Interessant, det med at produksjonen av Tekna ikke starter før juni var ukjent for meg. Sikkert derfor vi har blitt forespeilet levering av vår i juli.

 

Fikk beskjed om august her. Mistenker litt at Nissan ønsker å selge ut alt før de kommer med Tekna. Det er nok lettere å selge de andre modellene når du kan leveres innen uker mot Tekna som vil ta opp mot et halvt år

 

 

 

Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni.

Da er forbruket på nivå med en tesla, det er lite sannsynlig. Jeg tror ikke den detter under 200 på langtur.

 

Mye mulig. Dro tall ut av hatten her uten å regne noe særlig på det

Lenke til kommentar

 

Mye mulig. Dro tall ut av hatten her uten å regne noe særlig på det

 

Du går nok uansett en kjekk fremtid i møte! Så forøvrig min første leaf taxi her om dagen, uten for madrid flyplass. Av gamle typen, såklart :)

Går da en håndfull Leaf taxier i Norge også. I alle fall i de store byene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...