Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Digital Gamers mot Moralis EK Academy - Gamer.no

Recommended Posts

Hei,

Passer dessverre dårlig for oss å flytte matchen. Barn og skiftjobber som krasjer.....

En annen dag må jo passe, kanskje enda senere ?

Vi har ingen lineup atm som du kan se..

• Like 1

Hei,

Nei, gjør egentlig ikke det. Vi er ganske opptatte og har måttet fikse stand-in for 1 allerede.

Nå mener jeg en god stund fremover, slik at det blir ordnet, typ 2 uker fremover om mulig liksom..

Hei,

Vi kan spille kl.20.00 eller så får dere ta WO.

Dere har jo flere lag, så WO i 4.div kan dere vel leve med.

Se om dere finner en tid i nærmeste framtid. Dere kan umulig være så opptatte. Går vel an å være litt rimelig å finne et nytt tidspunkt og bevise at dere kan vinne kampen ærlig og redelig. Den siste setningen, jeg har ikke ord..

• Like 1

Kevin, vi spiller cs kun 1 gang i uken og det er torsdager. Vi er en gjeng som meldte oss på nettopp fordi torsdager passet best for alle og jeg ber da om forståelse for at vi ikke kan flytte og endre dato.

Det har ingenting med at vi håper på WO her, men vi har ikke anledning til å flytte. At dere ikke har lineupen klar til 2.runde kan dere ikke klandre oss for.

Ser ikke ut som vi kommer noen vei her, så jeg kontakter admin.

Men altså, at hele laget deres ikke har spillerberettighet før dagens kamp burde vel ikke gå utover oss? Er jo kun av den enkle grunnen at dere ikke fikk registrert spillere i tide at dere vil flytte kampen.

Vi bor i forskjellige deler av landet, noen er studenter og andre ikke, noen skal på hytteturer fremover og litt forskjellig, så vi ser helst at matchen spilles i dag kl.20.00.

Vi mistet vårt 2 div lag helt uten videre som gjorde at vi måtte la Acd bli Main, altså flyttet til 2 div.

Så jeg var våken så og si i hele natt for og finne spillere for i dag, og det er ikke det letteste når TL allerede har startet og det ikke finnes mange alternativer.