Gå til innhold

Ny Fortnite Battle Royale-modus byr på stor overhaling av spillets skytemekanikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var det jeg hadde størst problem med, ikke bare ser spillet ut som en tegnefilm, skytefølelsen var like tegnefilmaktig. Skal ærlig innrømme at jeg ga dette spillet alt for kort sjanse, og jeg bør nok prøve det igjen. Slike nyheter gjør det mer interessant.

Lenke til kommentar

Dette var det jeg hadde størst problem med, ikke bare ser spillet ut som en tegnefilm, skytefølelsen var like tegnefilmaktig. Skal ærlig innrømme at jeg ga dette spillet alt for kort sjanse, og jeg bør nok prøve det igjen. Slike nyheter gjør det mer interessant.

 

Jeg synes spillet er et kjempe artig. Og dette mye pga den team fortress aktige grafikken(battle royale sjangeren/tema er jo ikke særlig virkelighetsnært uansett). Men om du vil ha noe som ligner mer på virkligheten grafikkmessig er kanskje PUBG mer passende for deg?

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er et kjempe artig. Og dette mye pga den team fortress aktige grafikken(battle royale sjangeren/tema er jo ikke særlig virkelighetsnært uansett). Men om du vil ha noe som ligner mer på virkligheten grafikkmessig er kanskje PUBG mer passende for deg?

 

Har brukt alt for mye tid på Pubg, liker det spillet veldig godt. Men det var ikke slik at tegneseriegrafikken ødela for meg, det var det at alt føltes litt "useriøst" og da spesielt skytefølelsen som kjentes mer tilfeldig ut. Likte tanken på å bygge og endre taktikken på den måten ila spillet, og battle royale sjangeren er jo ypperlig til å endre taktikk "on the fly". Jeg vil nok gi dette en ny sjanse med bedre skytemekanikk, for det var ikke langt unna det jeg liker, bare noen småting her og der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg synes spillet er et kjempe artig. Og dette mye pga den team fortress aktige grafikken(battle royale sjangeren/tema er jo ikke særlig virkelighetsnært uansett). Men om du vil ha noe som ligner mer på virkligheten grafikkmessig er kanskje PUBG mer passende for deg?

 

Har brukt alt for mye tid på Pubg, liker det spillet veldig godt. Men det var ikke slik at tegneseriegrafikken ødela for meg, det var det at alt føltes litt "useriøst" og da spesielt skytefølelsen som kjentes mer tilfeldig ut. Likte tanken på å bygge og endre taktikken på den måten ila spillet, og battle royale sjangeren er jo ypperlig til å endre taktikk "on the fly". Jeg vil nok gi dette en ny sjanse med bedre skytemekanikk, for det var ikke langt unna det jeg liker, bare noen småting her og der...

Skjønner tankegangen din. Jeg ble til slutt overakset over mye skill enkelte hadde i spillet. Nå skal det sies at jeg er vant med CS på PC og spiller Fortnite på PS4 hvor bruk av autoaim er avgjørende for å vinne dueller(tappe L2 for å trigge aim lock). Så skal ikke påstå jeg er konkurranse dyktig på fortnite. Men når jeg ser på streamere som spiller på PC treffer de overaskende mye! En overhaling skytemekanikken er nok en god ting uansett. Håper det faller i smak for deg etter det!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...