Gå til innhold

iPhone X-brukere melder at de ikke klarer å ta imot samtaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone X er en vakker telefon, har holdt en i hånda selv, men akk så upraktisk å bruke! Jeg tror apple bør ta ett steg tilbake og revurdere noen av designvalgene sine og ikke minst få bakt inn hjemknappen og fingersensoren i skjermen til neste generasjon.

 

En merker klart og tydelig at iPhone X er første generasjon av noe, som vil trenge forberdinger. Å motta samtaler f.eks er essensielt ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Da er jo noe av poenget med telefonen borte!

 

Neida. Mange iphone-brukere liker jo at apple tar valgene for dem om hvordan mobilen skal se ut og fungere, så de slipper tenke selv.  Dette er bare enda en feauture som gjør det enda enklere for dem.

He He den var ikke dum du?? Tross alt bedre med en Android tlf der man har frihet, frihet til å bli hacket få virus, laggete å totalt utdatert tlf etter en uke med null oppdateringer av noe slag ja da snakker vi frihet ???
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Du leser stadig vekk i mediene om problemer som rammer telefoner, men som regel er det bare noen få som blir rammet. Problemer med iPhones og/eller Apple-produkter er clickbait.

Lenke til kommentar

 

 

Da er jo noe av poenget med telefonen borte!

 

Neida. Mange iphone-brukere liker jo at apple tar valgene for dem om hvordan mobilen skal se ut og fungere, så de slipper tenke selv.  Dette er bare enda en feauture som gjør det enda enklere for dem.

He He den var ikke dum du?? Tross alt bedre med en Android tlf der man har frihet, frihet til å bli hacket få virus, laggete å totalt utdatert tlf etter en uke med null oppdateringer av noe slag ja da snakker vi frihet ???

Det er jo bare å velge en Google-telefon, så får du jo oppdateringer. Hacket? Laggete? Eh, tror ikke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

iPhone X er en vakker telefon, har holdt en i hånda selv, men akk så upraktisk å bruke! Jeg tror apple bør ta ett steg tilbake og revurdere noen av designvalgene sine og ikke minst få bakt inn hjemknappen og fingersensoren i skjermen til neste generasjon.

 

En merker klart og tydelig at iPhone X er første generasjon av noe, som vil trenge forberdinger. Å motta samtaler f.eks er essensielt ;)

 

Upraktisk??? Tvert om syntes den er lett å bruke, men en må være villig til å lære hvordan. Og det hele er logisk lagt opp så en lærer det på null komma null. Hva skal man med hjemknapp, når en bare kan styke fingeren fra bunn og oppover og oppnå samme resultat. En kjempetelefon, et stort skritt fremover, spør du meg... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

iPhone X er en vakker telefon, har holdt en i hånda selv, men akk så upraktisk å bruke! Jeg tror apple bør ta ett steg tilbake og revurdere noen av designvalgene sine og ikke minst få bakt inn hjemknappen og fingersensoren i skjermen til neste generasjon.

 

En merker klart og tydelig at iPhone X er første generasjon av noe, som vil trenge forberdinger. Å motta samtaler f.eks er essensielt ;)

Upraktisk??? Tvert om syntes den er lett å bruke, men en må være villig til å lære hvordan. Og det hele er logisk lagt opp så en lærer det på null komma null. Hva skal man med hjemknapp, når en bare kan styke fingeren fra bunn og oppover og oppnå samme resultat. En kjempetelefon, et stort skritt fremover, spør du meg... ;)

 

 

Smak og behag. Nå har jeg bare prøvd telefonen i noen timer, men ikke betalt 11k på en. Det kommer jeg heller ikke til å gjøre. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

iPhone X er en vakker telefon, har holdt en i hånda selv, men akk så upraktisk å bruke! Jeg tror apple bør ta ett steg tilbake og revurdere noen av designvalgene sine og ikke minst få bakt inn hjemknappen og fingersensoren i skjermen til neste generasjon.

 

En merker klart og tydelig at iPhone X er første generasjon av noe, som vil trenge forberdinger. Å motta samtaler f.eks er essensielt ;)

 

TouchID i skjermen hadde vært en liten bonus, selvom FaceID fungerer like bra for min del.

 

Hjemknappen behøver desidert ikke å returnere.

 

Hvis du finner den like upraktisk å bruke som du gir uttrykk for tror jeg ikke det er telefonen som har de største sviktene;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...