Gå til innhold

Dette er Diablo-skaperens nye spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er så opptatte av grafikk for tiden. "Grafikkhorer" hele gjengen. Vet dere ikke at god grafikk ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra? Bare se på PUBG. God grafikk, men spillet suger så kraftig at de som hevder å like det enten er hjernevasket eller i fornektelse. Både "Terraria" og "Diablo" er gode spill. Så dette blir nok testet nærmere sommeren, når dagene blir litt latere.

Lenke til kommentar



 



Folk er så opptatte av grafikk for tiden.
"Grafikkhorer" hele gjengen.

Vet dere ikke at god grafikk ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra?

Bare se på PUBG.
God grafikk, men spillet suger så kraftig at de som hevder å like det enten er hjernevasket eller i fornektelse.

Både "Terraria" og "Diablo" er gode spill.
Så dette blir nok testet nærmere sommeren, når dagene blir litt latere.


 

 


- Er enig med deg i at grafikk ikke alltid er avgjørende for at man skal få en god spilleopplevelse.
Men det kommer helt an på sjanger og spillestil.

Jeg helhjertelig innrømmer at jeg er gla i "Eye-Candy", men det er strengt tatt ikke nødvendig.

Selv har jeg flere gode spillminner fra C=64 med 2+ farger enn fra PC med 16mil.+ fager.

Smaken er som baken, som det heter på fint.
Men synes personlig at mange spill de siste årene har lagt alt for mye vekt på grafikk.
Og i så måte tapt seg relatert til handlig/historie.

En annen ting som trekker noe ned på den totale spilleopplevelsen er control-mekanikken.
Greit nok så er dette punktet mer en vanesak, men kan ofte bli sett på som en av de største ankepunktene ved et spill.
Da det kan hindre for innlevelsen i spillet når det blir til et irritasjonsmoment.

Spillet "Tomb Raider: The Angel of Darkness" er et godt eksempel på akkurat dette.

Litt tyn historie, meget god grafikk for sin tid, men control-mekanikken i dette spillet var så plagsom at jeg nesten kastet tastatur og mus ut av vinduet gjentatte ganger.

Dette har til sammenligning også vært ankepunktet til flere jeg har sett spille "C=64"-spill på YouTube.
Da det å plukke opp ting i spill som "The Last Ninja" var/er en prøvelse som kan bli frustrerende til tider.
Men som sagt så er dette mer en vanesak.


 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...