Gå til innhold

Saken mot Peter Madsen/Ubåt-Madsen: Er han skyldig i drapet på Kim Wall?


  

55 stemmer

  1. 1. Er Peder Madsen/Ubåt-Madsen skyldig i å ha drept Kim Wall?

    • Ja
      54
    • Nei
      1


Anbefalte innlegg

Saken har jo hatt stor oppmerksomhet i media i det siste så alle kjenner sikkert til den. Kom over denne artikkelen i dag:
 
- Kim Wall bodde 200 meter fra Peter Madsens ubåtverksted
 
Var naboer i nesten et halvt år før Wall ble drept, ifølge danske og svenske medier.
 
Om en drøy måned starter rettssaken mot Peter Madsen (47). Ubåtkapteinen er tiltalt for overlagt drap på den svenske journalisten Kim Wall (30). Han nekter straffskyld etter tiltalen.
 
Ifølge tiltalen skal han ha planlagt drapet, blant annet ved at han tok med kniv, skrutrekkere, rør og sag i ubåten. I tillegg tiltales han for likskjending, partering og for grove seksuelle overgrep.
 
Madsen selv nekter straffskyld etter tiltalen. Han erkjenner ikke å ha drept Wall, og nekter også for å ha hatt seksuell omgang med henne.

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/kim-wall-bodde-200-meter-fra-peter-madsens-ubatverksted/69408514

 

Hva tror dere? Er Peter Madsen, såkalte Ubåt-Madsen, skyldig i drapet på journalisten Kim Wall? Eller er det sannhet at han parterte liket av henne i ren panikk slik han selv hevder og ikke er en drapsmann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke akkurat troverdig at hun døde i en ulykke, så han dumpet henne på sjøen, så kom noen andre å parterte henne og hadde sex med liket, for så dumpe det om bord igjen.

Så klart etter å ha løyet om alt flere ganger..

 

 

Er vel ikke noe tvil igjen om at historien hans ikke henger på greip.

Lenke til kommentar

Her er det vel hevet over enhver tvil at han har drept henne, delt opp liket og kastet det til sjøs. Samt det ser med all sikkerhet ut til å være planlagt på forhånd også. Så er spørsmålet hvor syk i hodet han egentlig er. Skal han sperres på psykiatrisk avdeling for livet eller i fengsel for livet? 

I mine øyne så bør ikke han få gå fri noen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hva tror dere? Er Peter Madsen, såkalte Ubåt-Madsen, skyldig i drapet på journalisten Kim Wall? Eller er det sannhet at han parterte liket av henne i ren panikk slik han selv hevder og ikke er en drapsmann?

Vel, fjompen har vel ikke akkurat styrket egen troverdighet ved å gi forklaringer som senere blir bevist at ikke kan stemme. Det finnes jo ingen grunn lenger til å tro på noe av det han sier.

 

Skulle denne Madsen komme helskinnet ut av dette tror jeg politiet må finne et eller annet fysisk bevis som fastslår at damen ikke ble drept.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

 

Hva tror dere? 

 

Hva tror du?

 

 

Jeg tror han er skyldig. Teknisk sett kan selvsagt Kim Wall ha død naturlig av for eksempel hjertestans eller at pulsåren sprakk, men siden han parterte liket og har endret forklaring flere ganger samt at det også er mistanke om seksuelt overgrep har jeg ikke stor tiltro til ham.

Lenke til kommentar

 

 

Hva tror dere? 

 

Hva tror du?

 

 

Jeg tror han er skyldig. Teknisk sett kan selvsagt Kim Wall ha død naturlig av for eksempel hjertestans eller at pulsåren sprakk, men siden han parterte liket og har endret forklaring flere ganger samt at det også er mistanke om seksuelt overgrep har jeg ikke stor tiltro til ham.

 

 

Takk og lov! Jeg ble et øyeblikk redd for at du var en av de kospirasjonsteoretikerne som mener dette er et komplott for å stoppe han fra å reise ut i rommet.

Lenke til kommentar
Danske medier: Peter Madsens kone har forlatt ham
 
Den drapstiltalte ubåtkapteinen har blitt forlatt av sin kone mens han har sittet i varetekt, melder danske medier.
 
Under fengslingsmøtet den 12. august i fjor, møtte Madsens kone opp med klær til ektemannen. Hun har også hjulpet til i Peter Madsens verksted, skriver BT. Etter hvert som saken utviklet seg og tok nye og grusomme vendinger, bestemte kona seg etter hvert for å forlate sin ektemann, legge saken bak seg og leve anonymt.

 

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/02/13/195371604/danske-medier-peter-madsens-kone-har-forlatt-ham

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...