Gå til innhold

Far Cry 5-sesongpasset kommer med Far Cry 3 inkludert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi selger deg en dritt ting. Men du får med deg en gammel thing som ikke et dritt, er vi ikke snille?

 

Far cry 3 er det beste i serien ja. Toen er ikke verdt å nevne. Firen var middelmådig, gadd ikke spille gjennom det engang. Kom til nordkyrat og gikk lei. Og femmen ser ut til å være like middelmådig. Lite nyskapende.

Men den aller beste far cry opplevelsen var å spille det aller første som kom til PC. Det begynte som et skytespill og ble en monsterfest av et skrekkspill.

Lenke til kommentar

FC3 var konge, god historie og akkurat passe stort. Best i begynnelsen da, og man må selvsagt spille på høyeste vanskelighetsgrad.

Etterhvert får man så gode ting at alt blir for lett.

Skal de fortsatt bruke samme gamle motoren i nummer 5 også, som 3-ern hadde?

Føler denne serien er i ferd med å kjøre seg inn i en blindvei, helt fastlåst og lite nytenkning.

Lenke til kommentar

Likte Far Cry 1 helt til monstrene kom, da ble spillet bare irriterende. Alle brettene uten monster var generelt bra i min mening.

 

Har spilt bare par timer av Far Cry 2 og 4, har ikke testet Primal, bare sedd video.

 

Far Cry 3 er meget bra. Eneste jeg ikke likte i spillet var at den tøffeste badguyen i ett spill på lenge ender man opp bare med å drepe i en cutscene og ikke en bossfight.

 

Far Cry 5 virker som det kjører det veldig safe. Æ liker det som er vist av storyen. Badguyen i FC5 og de gale religiøse folkene. Gameplayet derimot virker uendret fra FC3. Som om alle spill etter har vært expansions.

 

Liker med Far Cry spillene at man har muligheten å gå inn guns blazing, snike seg metodisk inn og drepe en etter en uten å bli oppdaget eller som oftest prøve å snike inn, tar ut ett par av fiendene så ende opp med å gå guns blazing på resten når man blir oppdaget.

 

Liker generelt alle spill som gir deg muligheten å gå inn silent om du har lyst. Tipper FC5 sine review scores blir å lande rundt 7-8. Det ser ut som ett spill som er veldig midt på treet.

Lenke til kommentar

Score på 7-8 men et spill midt på treet? Ikke uenig, men det viser hvor ødelagt karaktersystemene er.

 

Utifra den halvtimes lange gameplayvideoen jeg har sett virker spillet som en reskin av tidligere spill i serien. Settingen er bedre enn før, men ikke bedre enn at dette er et spill man kjøper på billigsalg om veldig, veldig lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Far Cry pleide å handle om èn mann mot tusen, i et område fullt av fiender. Siden treeren har det vært collect-a-thons, med opprørere og safehouses. Synes de to første spillene var best. Treeren var gøy, men altfor strømlinjet, man var altfor kraftig for fiendene.

Ja som sagt, det er moro i starten når man har nesten ingenting, men man MÅ spille på vanskeligste setting. Skulle vært et hakk over hard også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Score på 7-8 men et spill midt på treet? Ikke uenig, men det viser hvor ødelagt karaktersystemene er.

 

Utifra den halvtimes lange gameplayvideoen jeg har sett virker spillet som en reskin av tidligere spill i serien. Settingen er bedre enn før, men ikke bedre enn at dette er et spill man kjøper på billigsalg om veldig, veldig lenge.

 

Kjøpte selv både Far Cry 3 og 4 på billigsalg. 3 for rundt 60kr på steam, 4 nylig for 41kr på Power. Har enda ikke spilt 4rn. Om 5rn får nærmere 8.5 f.eks e jo det egentlig en kjempebra score, men er enig som du sier at det virker bare som en reskin. Hadde likt at det gjorde noe med core mekanikken slik at det føltes annerledes. Likte f.eks i Far Cry 3 at man faktisk skinnet dyr. Her ser det ut som man bare trykker skin så får man pels som loot fra døde dyr. Red Dead gjorde det perfekt med det lå bare skrott igjen fra skinnede dyr. Er slike ting som er det lille ekstra som gjør det lettere å leve seg inn i spillet.

 

Istedet for havok physic dukker hadde jeg likt å sedd at utviklerne satt inn god gammeldags gibbing.

 

Om man f.eks kunne hevet en granat etter en fiender, sprengt personen til chunks for å så sendt inn hunden for å spise opp restan, så hadde jeg kjøpt spillet på dag 1.

Lenke til kommentar

wow, så mye hat mot farcry :p

 

Jeg kommer vertfall til å kose meg gjennom enda ett spill med samme formel og ny setting, og kanskje noen dlc også hvis det er blood dragon nivå av galskap.

 

Lurer veldig på om det er religion i seg selv, alkohol eller noen annen form for dop som kommer til å være gjennomgående element i dette spillet.

Endret av Civilix
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Vi selger deg en dritt ting. Men du får med deg en gammel thing som ikke et dritt, er vi ikke snille?

 

Far cry 3 er det beste i serien ja. Toen er ikke verdt å nevne. Firen var middelmådig, gadd ikke spille gjennom det engang. Kom til nordkyrat og gikk lei. Og femmen ser ut til å være like middelmådig. Lite nyskapende.

Men den aller beste far cry opplevelsen var å spille det aller første som kom til PC. Det begynte som et skytespill og ble en monsterfest av et skrekkspill.

FarCry er fremdeles et spill jeg tar opp annenhvert år og runder :D Fantastisk bra og jævlig creepy til tider. Det er desverre peaket for den typen fps for min del, ikke blitt bedre siden.

Lenke til kommentar

 

 

Vi selger deg en dritt ting. Men du får med deg en gammel thing som ikke et dritt, er vi ikke snille?

Far cry 3 er det beste i serien ja. Toen er ikke verdt å nevne. Firen var middelmådig, gadd ikke spille gjennom det engang. Kom til nordkyrat og gikk lei. Og femmen ser ut til å være like middelmådig. Lite nyskapende.

Men den aller beste far cry opplevelsen var å spille det aller første som kom til PC. Det begynte som et skytespill og ble en monsterfest av et skrekkspill.

FarCry er fremdeles et spill jeg tar opp annenhvert år og runder :D Fantastisk bra og jævlig creepy til tider. Det er desverre peaket for den typen fps for min del, ikke blitt bedre siden.

 

 

Personlig sluttet jeg å spille farcry 1 når monstere dukket opp, vil jeg drepe monster har jeg Doom, jeg trenger ikke noe annet monster FPS. men frem til da var spillet kult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

I mine øyne er Far Cry 1 er fremdeles det beste spillet i serien. FC1 hadde stor variasjon og mange flotte områder. Jeg synes de siste brettene med monstrene var glimrende, og gav spillet en ekstra intensitet og variasjon. Selve monstrene var også skikkelig skumle og utfordrende. Her kunne man ikke bare skyte seg fram (især mot slutten), men måtte tenke taktisk.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...