Gå til innhold

Min (vår) nettopp betalte nrk-lisens brukes til dette


Mr.M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en skal bedømme en kanals "verdi" så bør en vel basere seg på helheten og ikke enkelteksempler.

 

Forøvrig noe spesielt forsvar av denne saken - "det er ikke skadelig for barn". Det stemmer nok - sin egen urin er jo trygt å drikke, men det er vel ikke i seg selv grunn god nok til å oppfordre noen til å gjøre det.

 

Det finnes jo en del som sågar mener det har helsemessig effekt å gjøre det, men det bør vel i så fall dokumenteres grundig før en kanal (statskanal eller andre) oppfordrer til det.

 

Men, som andre sier - av alle ting skattepengene våre ikke burde gå til, så er ikke NRK engang på listen. Det kommer mye dårlig/merkelig derfra, men det kommer også mye helt brilliant og glimrende. Man klarer ikke det beste uten å risikere å prestere det verste.

 

Netto er NRK definitivt svært positivt for vårt samfunn - både historisk og i dag.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Én time på NRK tilsvarer to timer på TV2, målt som netto programtid. Bare det å slippe avbrekkene er verdt lisensen.

 

 

Utrolig overdrevet, og man betaler uansett på et vis.

Jeg syns Farmen er horribelt på dette.

 

Programmet startet kl 2000, og varer frem til 2100 hvor det avsluttes med en såkalt «cliffhanger». Skal man få med seg del 2 blir det et opphold på 40 min. Dette er en horribel måte å tvinge folk til å holde seg på kanalen.

 

Nå er jeg ingen super fan av dette programmet, men bruker å se det med samboeren min.

Lenke til kommentar

En vakker dag skal jeg logge en time fra TV2, og se hvor mye som er nyttelast og hvor mye som er fyllkalk.

 

Når det er så mye dritt på TV2 bør det vel være mulig å finansiere NRK på en fredelig måte? Fredelig betyr ikke nødvendigvis reklamefinansiert. Man kan gjerne fortsette med en abonnementsordning, men ingen kan tvinges til å være med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo regelrett satanisme NRK promoterer til barn, noe som ikke overrasker meg. Her er noe av det som vises:

 

  • Deltakerne urinerer i sin egen munn.
  • Spiser omelett laget av sitt eget spy.
  • Spytter hverandre i ansiktet.
  • Suger på tærne til lagkameraten din.
  • Drikker en halv kopp med lagkameratens spytt.
  • Spiser lagkameratens snørr.
  • Drikker lagkameratens urin.
  • Drikker kaffe laget av urin.
  • Går i bleie utendørs og urinér.
  • Kysser fem fremmede mennesker på munnen.
  • Får en ukjent person til å prompe i ansiktet på en av deltakerne.
  • Urinerer mens man står på hodet.
  • Kysser sin lagkamerat og bruker undertøy beregnet for det motsatte kjønn.

Hva i f*** er det som får psykopatene i NRK til å tro at det er en god ide å lage et BARNEPROGRAM med så grotesk innhold at det kan best beskrives som SATANISME? Disse dyrene må bures inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er jo regelrett satanisme NRK promoterer til barn [...]

Forklar gjerne hvorfor dette er satanisme og ikke bare dårlig smak.

 

Fordi satanisme handler om å bringe frem det verste i mennesker.

 

Dårlig smak kan jeg unnskylde, men det er noe som går forbi bare "dårlig smak".

Alle vet at barn etterligner det de ser rundt seg, noe TV kan utnytte. Da har man et ansvar å gjøre det på en positiv måte.. og dette er hva de kringkaster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Én time på NRK tilsvarer to timer på TV2, målt som netto programtid. Bare det å slippe avbrekkene er verdt lisensen.

 

Hadde ikke NRK eksistert så hadde TVn blitt solgt i morgen og ikke erstattet.  Kombinasjonen av søppelprogrammer og søppelreklame som skyfles ut i eteren av de resterende aktørene ville jeg ikke betalt fem øre for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er jo regelrett satanisme NRK promoterer til barn [...]

Forklar gjerne hvorfor dette er satanisme og ikke bare dårlig smak.

 

 

Vet ikke om satanisme er riktig begrep, men slike ting er i alle fall en forråelse/nedverdigelse av menneskeverd.

 

Det gjelder i grunn enten det er barn eller voksne som er "målgruppen"

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...