Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Friends with benefits, hu har kuttet kontakt helt. Spørre hvorfor, eller bare la være?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så har ei FWB kuttet kontakten. Har ikke kontaktet med hverandre på 2 uker nå. Har noen mistanker om hvorfor, men er ikke det som er viktig her. Jeg vil egentlig bare vite om vi fortsatt er venner, hvor vi står. For er ikke hele greia med FWB at det skal være casual, alt åpent, ikke noe mind games og null drama.

Så aldri for meg at hu skulle bare bli "borte" på denne måten. Siden vi aldri delte noen følelser med hverandre. Ble heller ikke så godt kjent, så det hadde ikke kosta henne noen ting å bare si ting som det var. Jeg var ganske sikker på at dette forholdet ville på et, eller annet tidspunkt bli slutt. Men da som to voksne siden hu virket veldig voksen og intellektuell. "Hei du, dette funker ikke. Jeg vil ikke mer" eller "Jeg dater noen andre" etc. Så for meg noe mer i den duren.

 

 

Hu er ofte i hjembyen min, som har få utesteder. Vi begge er ofte ute, og sjansen for at vi treffes er da stor. Siste jeg vil er at det blir kleint eller drama når vi treffes igjen, fordi vi "slo opp" et casual forhold, men på et seriøst forhold måte. Noe som setter oss begge i dårlig lys, og som umodne. Tanken på det gjør meg litt frustert, siden vi begge er over 25. Og jeg skal være ærlig og si, i den siste uken. Har hodet mitt pint meg. Hu dukker alltid opp i tankene mine, non stop. Jeg har null fokus, og må nærmest skrike stopp! Hver gang hu dukker opp i tankene. Det rare er at jeg vet godt med meg selv at jeg ikke har "spesielle" følelser for hu.

 

Alt til sier jo kanskje at jeg burde spørre, men her kommer dilemmaet. Jeg føler jeg gir fra meg selvrespekten, ved å spørre. Ingen av oss fortjener silent treatment, og håndtere det på er egentlig best med få slikt vekk. Ikke la det påvirke.

På en annen side, så kan det hende hu svarer casual. At hu bare ville ta litt avstand, siden det begynte å komme følelser? Tviler, men skulle gjerne hatt noen tips eller innspill. Som kanskje gjør det lettere å ta et valg.



Anonymous poster hash: 6bcae...f67
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tittelen sier, så har ei FWB kuttet kontakten. Har ikke kontaktet med hverandre på 2 uker nå. Har noen mistanker om hvorfor, men er ikke det som er viktig her. Jeg vil egentlig bare vite om vi fortsatt er venner, hvor vi står. For er ikke hele greia med FWB at det skal være casual, alt åpent, ikke noe mind games og null drama.

Så aldri for meg at hu skulle bare bli "borte" på denne måten. Siden vi aldri delte noen følelser med hverandre. Ble heller ikke så godt kjent, så det hadde ikke kosta henne noen ting å bare si ting som det var. Jeg var ganske sikker på at dette forholdet ville på et, eller annet tidspunkt bli slutt. Men da som to voksne siden hu virket veldig voksen og intellektuell. "Hei du, dette funker ikke. Jeg vil ikke mer" eller "Jeg dater noen andre" etc. Så for meg noe mer i den duren.

 

 

Hu er ofte i hjembyen min, som har få utesteder. Vi begge er ofte ute, og sjansen for at vi treffes er da stor. Siste jeg vil er at det blir kleint eller drama når vi treffes igjen, fordi vi "slo opp" et casual forhold, men på et seriøst forhold måte. Noe som setter oss begge i dårlig lys, og som umodne. Tanken på det gjør meg litt frustert, siden vi begge er over 25. Og jeg skal være ærlig og si, i den siste uken. Har hodet mitt pint meg. Hu dukker alltid opp i tankene mine, non stop. Jeg har null fokus, og må nærmest skrike stopp! Hver gang hu dukker opp i tankene. Det rare er at jeg vet godt med meg selv at jeg ikke har "spesielle" følelser for hu.

 

Alt til sier jo kanskje at jeg burde spørre, men her kommer dilemmaet. Jeg føler jeg gir fra meg selvrespekten, ved å spørre. Ingen av oss fortjener silent treatment, og håndtere det på er egentlig best med få slikt vekk. Ikke la det påvirke.

På en annen side, så kan det hende hu svarer casual. At hu bare ville ta litt avstand, siden det begynte å komme følelser? Tviler, men skulle gjerne hatt noen tips eller innspill. Som kanskje gjør det lettere å ta et valg.

 

 

Anonymous poster hash: 6bcae...f67

Jeg mistenker at du sliter med følelsene minst like mye som du antar om henne.

 

To uker er ingenting om forholdet deres ikke betyr noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette bare bekrefter at du ikke er en psykopat. Det er umulig å interagere med andre mennesker, særlig av det annet kjønn, på den måten du gjør, uten at det oppstår noen form for følelser. Det er en del av å "bli moden", dette med å eie følelsene sine. Vi er tross alt mennesker, og ikke som dyr i naturen.

 

Spørsmålet er hva du har tenkt å gjøre? Du burde ta deg tid til å prosessére alt som dukker opp, og dermed ta et valg, fortelle ho hva du føler, og dermed ta svaret hennes for hva det er.

Lenke til kommentar

Høres heller ut som om det er du som lar deg kontrollere av følelsene dine her. Det er ditt problem at du tenker så mye på henne, ikke hennes. Det høres heller ikke ut som om dere har noe særlig av friends delen av friends with benefits (selv venner har visse følelser ovenfor hverandre selv om de er vennskapelige) så vil ikke si at hun gjør noe galt, da det virker som om dere faktisk ikke er venner. Hun har ingen obligasjoner ovenfor deg og det er det dere avtalte på forhånd, ta deg sammen og gå videre, det er ingenting å hente igjen her. 

Lenke til kommentar

Synes ikke det virker som om du ikke har følelser for henne. Snarere tvert om!

Dersom du hadde 0 følelser så ville det ikke brydd deg at hun ikke tar kontakt.

 

For det er vel egentlig ganske innlysende at hun A) har funnet seg noen hun liker bedre

B) er lei av deg/du kjeder henne

(Og ikke kom her med "nei hun synes sexen er dritdigg!" Ofte er jenter for redde for å såre deg til å si hva de egentlig tenker)

 

Det blir ikke kleinere å møte henne enn å møte andre du har ligget med.

Lenke til kommentar

La det ligge !!!

 

Litt avstand et par måneder her og der er bare sunt. Mulig hu er litt lei av deg, da blir det ikke bedre av at du maser. 2 uker er ikke lenge. Dersom det er blir litt tett er det sunt å ha litt pauser i ny og ne. Uten å lage noe rabalder over det. Har man ofte sex med hverandre er det ikke unormalt at følelser oppstår også. Det kan være forvirrende for begge parter, og da kan det være lurt å legge ballen dø for en stund.

 

Men for all del, hvis du ønsker noe mer enn dette. Får du vel bare kjøre på og vise interesse og spørre. Men da risikerer du også hele forholdet. Har harr noen slike gjennom åra. Og det er ikke unormalt at det går en liten måned mellom hver gang. Personlig syns jeg det var greit med litt pauser av og til. Så blir man heller ikke så lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...