Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds gruser Overwatch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra for dem! Sett på et par runder hos en kamerat, men ser ikke helt greia. Virket som et laggete "Battlefield" med random våpen pickups.

 

Ja, det er ikke et teknisk godt spill. Det er dog veldig moro å spille med venner, og jeg tror det er det appellen ligger i. Samtidig er det ikke dyrt heller - gode forbedringsmuligheter har det også.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte OW forrige uke. Syntes det er et skikkelig teit spill.

Det er veldig mye action, ja, men ellers er det kjedelig.

PUBG syntes jeg er gøyere da det skjer mye teite ting, det er mer følelser (loote i lang tid for å så bli drept er ikke veldig gøy...).

 

Føler OW er for folk som ikke takler CSGO.

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Bra for dem! Sett på et par runder hos en kamerat, men ser ikke helt greia. Virket som et laggete "Battlefield" med random våpen pickups.

 

Ja, det er ikke et teknisk godt spill. Det er dog veldig moro å spille med venner, og jeg tror det er det appellen ligger i. Samtidig er det ikke dyrt heller - gode forbedringsmuligheter har det også.

Elendig kode.

 

Men eneste spillet jeg har kjøpt siste året. Fascinerende hvor gøy det er å gå rundt og loote i 20 minutter for så å bli skutt i løpet av 5 sekunder fordi jeg gjør noe idiotisk. Sannsynligvis et av de spillene jeg er desidert dårligst i, men allikevel synes er kjempegøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte OW forrige uke. Syntes det er et skikkelig teit spill.

Det er veldig mye action, ja, men ellers er det kjedelig.

PUBG syntes jeg er gøyere da det skjer mye teite ting, det er mer følelser (loote i lang tid for å så bli drept er ikke veldig gøy...).

 

Føler OW er for folk som ikke takler CSGO.

 

Aha, så det er et spill for yngre folk, egentlig. Husker at jeg og kameratene, da vi gikk på VGS, gjerne loka rundt i spill i timesvis etter at vi hadde blitt lei "poenget" med spillet, og bare gjorde teite ting for laughs. I dag, hvor gaming-budsjettet går på tid i stedet for kroner, så er ting annerledes. 

 

Uansett, du kan ha rett i at OW er for folk som ikke liker CSGO. Jeg er en av dem som ble lei CS mens det fremdeles var en addon til Half-Life, mens OW alltid byr variert gameplay og lite venting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PUBG går man fort lei men Overwatch er hysterisk artig å spille hver gang syns jeg. Heltene er så forskjellige og Blizzard er jo ekspert på kundebehandling. Alt av oppdateringer er gratis.

 

Blir vel høyst subjektivt. Jeg syntes OW var knall i starten men gikk lei relativt fort - til fordel for andre multiplayerspill være seg BF / Smite etc.

 

Men er enig i at heltene er bra og at bare Blizzard kan legge sin Blizzard-polish på spillene sine.

Lenke til kommentar

 

På hvilken måte er dette en bra ting? Gi meg tilbake tiden hvor mikrotransaksjoner ikke var en ting :/

Nå det kun er kosmetiske gjenstander du kan kjøpe med mikrotransaksjoner så er det faktisk helt greit! :)

 

 

Enig i det. Hvis andre folk gjerne vil leve seg mer inn i seg i spillet ved å tilpasse visuelle ting ved karakterene sine etc, så kan de betale litt mer hvis de vil, mens andre som bare bryr seg om gameplay, kan kjøre på med default. Det er jo en grei måte å holde liv i spillene en stund lenger. 

Lenke til kommentar

 

 

På hvilken måte er dette en bra ting? Gi meg tilbake tiden hvor mikrotransaksjoner ikke var en ting :/

Nå det kun er kosmetiske gjenstander du kan kjøpe med mikrotransaksjoner så er det faktisk helt greit! :)

 

 

Enig i det. Hvis andre folk gjerne vil leve seg mer inn i seg i spillet ved å tilpasse visuelle ting ved karakterene sine etc, så kan de betale litt mer hvis de vil, mens andre som bare bryr seg om gameplay, kan kjøre på med default. Det er jo en grei måte å holde liv i spillene en stund lenger. 

 

 

Det sier jo seg selv at det vil alltids finnes noen som tar ting lengre. Dette trenger man jo ikke å være medlem av mensa for å skjønne. 

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

 

 

 

På hvilken måte er dette en bra ting? Gi meg tilbake tiden hvor mikrotransaksjoner ikke var en ting :/

Nå det kun er kosmetiske gjenstander du kan kjøpe med mikrotransaksjoner så er det faktisk helt greit! :)

 

 

Enig i det. Hvis andre folk gjerne vil leve seg mer inn i seg i spillet ved å tilpasse visuelle ting ved karakterene sine etc, så kan de betale litt mer hvis de vil, mens andre som bare bryr seg om gameplay, kan kjøre på med default. Det er jo en grei måte å holde liv i spillene en stund lenger. 

 

 

Det sier jo seg selv at det vil alltids finnes noen som tar ting lengre. Dette trenger man jo ikke å være medlem av mensa for å skjønne. 

 

 

Hm, var dette et svar til noe jeg skrev? Skjønner ikke hva du mener. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...