Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli syk over natten?


K0alah

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har LITE lyst til å dra på skolen i morgen. Jeg har ikke vært syk på over 1 år å jeg begynner nesten å savne å være syk nå. 

 

Hva er den beste måten å bli syk på raskt? Uten å sove ute i snøen, drikke zalo osv osv...

 

Grunnen til at jeg vil bli syk er fordi jeg føler meg VELDIG dårlig. Jeg ville gjerne bare sagt til foreldrene mine at jeg er syk også for å være hjemme, men for dem så må jeg se ut som en zombie med høy temperatur for at jeg kan være hjemme fra skolen.

 

Hvordan jeg er nå er at jeg har vondt i halsen, føler meg bare generelt dårlig med forkjølelse, og litt hodepine. Og jeg var på skolen i dag og det var helt forferdelig. Jeg følte meg ekstremt dårlig. Jeg vil ikke på skolen i morgen.

 

Det er akkurat som når man er på vei til å nyse men man får ikke nyset ut. Jeg er på vei til å bli syk selvom jeg ikke er syk og har samme følelsen osv.

 

Forresten så er foreldrene mine nede så jeg kan ikke bare gå nede å drikke en hel flaske Zalo foran dem liksom, så helst noe diskret som å spise støv eller slikke gulvet for eksempel. JEG ER DESPERAT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du reelt er syk burde foreldrene dine respektere det. Det går som regel mer i langdrag om man ikke tar litt pause når man merker man begynner å bli dårlig i tillegg til at man risikerer å smitte andre. Det burde aldri være nødvendig å ty til så drastiske tiltak som du tenker på, det i seg selv sier at det er noe galt med vurderingsevnen til foreldrene dine så lenge det er reelt og du ikke prøver å snike deg unna fordi du ikke har gjort en oppgave el.l, i såfall ta det som en lærepenge og gå på skolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...