Gå til innhold

Nå kan du få en haug med Rockstar-spill til en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blah, vet ikke om jeg vil ha mer GTA. Femmern er jo helt ødelagt av mikrotransaksjoner. Er skeptisk til RDR2, ser for meg at fokuset blir på en flerspillerdel tunet mot at du skal bruke mest mulig penger på å kjøpe deg progresjon.

Tja, kommer selvfølgelig helt ann på hva du vil ha i et GTA. GTA 5 er første GTA med en skikkelig multiplayer, single playeren er like microtransaksjonsfri som samtlige tidligere GTA spill og tviler på de komner til å implementere det i single playeren til GTA 6, men med tanke på hvor hinnsides mye penger de tjente på GTA Online kommer vi nok ikke til å se noe bedring der.

Lenke til kommentar

 

Blah, vet ikke om jeg vil ha mer GTA. Femmern er jo helt ødelagt av mikrotransaksjoner. Er skeptisk til RDR2, ser for meg at fokuset blir på en flerspillerdel tunet mot at du skal bruke mest mulig penger på å kjøpe deg progresjon.

Tja, kommer selvfølgelig helt ann på hva du vil ha i et GTA. GTA 5 er første GTA med en skikkelig multiplayer, single playeren er like microtransaksjonsfri som samtlige tidligere GTA spill og tviler på de komner til å implementere det i single playeren til GTA 6, men med tanke på hvor hinnsides mye penger de tjente på GTA Online kommer vi nok ikke til å se noe bedring der.

Jeg vil ha begge deler. Både GRAIV OG RDR fikk fikk store singleplayer expansions og var gøy online. GTAV hadde hadde en kortere story, ingen expansions og en multiplayer som var tynget ned av at alt kostet penger og tok altfor lang tid å låse opp, med mindre man brukte ekte penger. Gruer meg nesten til RDR2, jeg forventer å bli skuffet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...