Gå til innhold

Epic Games stenger Paragon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husket jeg så en trailer for dette i en twitch stream jeg fulgte med på for et par år siden med noe M83 bakgrunnsmusikk som så ganske episk ut, men jeg viste genuint ikke at dette spillet var lansert engang. Må da være en markedsførings katastrofe når selv folk som er lidenskapelig interessert i spill mediet ikke får med seg at ett storspill fra et svært stort og kjent studio har vært lansert i snart 2 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husket jeg så en trailer for dette i en twitch stream jeg fulgte med på for et par år siden med noe M83 bakgrunnsmusikk som så ganske episk ut, men jeg viste genuint ikke at dette spillet var lansert engang. Må da være en markedsførings katastrofe når selv folk som er lidenskapelig interessert i spill mediet ikke får med seg at ett storspill fra et svært stort og kjent studio har vært lansert i snart 2 år.

 

Mye av skylden er at de insisterer på å bruke sin egen klient og nettbutikk, mye mindre brukere enn ved f.eks steam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at de mistet spillere var for det første at de aldri implementerte ranked mode, noe som de lovte lenge. For det andre, etter den store V42-oppdatering som skulle totalt endre spillet, tilbød de fortsatt aboslutt ingen form for progress for spillerne. Spillerne hadde altså liten grunn til å fortsette å spille, og det var ekstremt trist, fordi spillet er virkelig et av de beste når det kommer til grafikk og character design, selv om optimalsieringen ikke var den beste. I tillegg tror jeg at suksessen til Fortnite gjorde at Epic ikke trengte å fokusere på Paragon like mye, noe som gjorde det lett for dem å drepe spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror dessverre store av grunnen er at det kjørte via Epic sin egen launcher. Dem er rett og slett ikke for store og relevante lenger til å ha eget system.

 

Nå har vi Steam, Origin, Windows 10 Store, UPlay, Battle.net og Epic Games alle med sin egen friendsliste og library. Det er helt håpløst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror dessverre store av grunnen er at det kjørte via Epic sin egen launcher. Dem er rett og slett ikke for store og relevante lenger til å ha eget system.

 

Nå har vi Steam, Origin, Windows 10 Store, UPlay, Battle.net og Epic Games alle med sin egen friendsliste og library. Det er helt håpløst.

 

Du glemte bethesda sin klient som det er 10% sannsynlighet for å klare å logge inn på, uten å måtte reinstallere/bytte passord.

Sålenge ingen klarer å lage en mer brukervennlig og stabil multiplayer løsning enn steam, så er det ikke så mye konkurranse.

 

Men enig i at det er greit med konkurranse, og prøvde Paragon selv når det var "nytt", men det var alvorlig talt ikke noe i det man ikke får bedre i andre MOBA spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...