Gå til innhold

Telenor eksperten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er at man blir henvist til Telenor Eksperten når man ringer enten telenor 1. linjesupport eller canal digital kundeservice og de ikke kan hjelpe deg med oppgaver de er ansatt for å klare. Når man blir henvist fra disse tjenestene, mener jeg at man burde få all inclusive. Om man ringer eksperten for å få hjelp til irrelevante ting i forhold til tjenesten man abonnerer på, skjønner jeg prisingen.

Lenke til kommentar

Man får bare beskjed om å ringe t

Tnx når man skal ha hjelp til noe utover det kundeservice har support på. Oppsett av epost, fjerning av virus, problemer med programvare, avanserte nettverksinstillinger. Med mere!

Hva er det du mener kundeservice skulle ha hjulpet deg med?

Lenke til kommentar

Jeg trenger kkke hjelp til noe som helst, jeg reagerer bare på at de fortsatt skal ha 26,-/min. Har dog erfart tidligere både via CDK og TN kundeservice at 1. linje support henviser til TNX når de ikke klarer å løse oppgaver de er ansatt til å gjøre, som bytte av modem (tilhører ISP) og feilmelding av nettlinja mellom modem og nærmeste sentral.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er bare sånn det er, når du er kunde hos Tanta. Du havner i et kunde/avhengighetsforhold der inngangsprisen er OK, men du ender opp med å betale for ting som de aldri sa fra om, og som du i noen tilfeller får bedre og billigere andre steder.

Lenke til kommentar

Greia er at man blir henvist til Telenor Eksperten når man ringer enten telenor 1. linjesupport eller canal digital kundeservice og de ikke kan hjelpe deg med oppgaver de er ansatt for å klare. Når man blir henvist fra disse tjenestene, mener jeg at man burde få all inclusive. Om man ringer eksperten for å få hjelp til irrelevante ting i forhold til tjenesten man abonnerer på, skjønner jeg prisingen.

Hva er det du mener de er ansatt for å klare? 

 

iflg. innlegget ditt over her, så tror jeg ikke du har noe vettig poeng her...

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

Det er bare sånn det er, når du er kunde hos Tanta. Du havner i et kunde/avhengighetsforhold der inngangsprisen er OK, men du ender opp med å betale for ting som de aldri sa fra om, og som du i noen tilfeller får bedre og billigere andre steder.

Herrefred for ett lavmål det er på endel av disse bitre innleggene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger kkke hjelp til noe som helst, jeg reagerer bare på at de fortsatt skal ha 26,-/min. Har dog erfart tidligere både via CDK og TN kundeservice at 1. linje support henviser til TNX når de ikke klarer å løse oppgaver de er ansatt til å gjøre, som bytte av modem (tilhører ISP) og feilmelding av nettlinja mellom modem og nærmeste sentral.

Du sammenlikner dem med en kundeservice, noe dem veldig tydelig ikke er.

Dem er en tjeneste, og tar seg betalt deretter. En makspris på 598,- er ganske moderat sammenliknet med priser i andre bransjer.

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor så utrolig mange forventer at alle tjenester og ting relatert til Internett, PC, mobil ol skal være tilnærmet gratis? Minner meg litt om en god del eldre kunder fra min tid i Elkjøp som kom inn og forventet at vi skulle bruke flere timer på å sette opp f.eks. iCloud og Apple-ID mellom enhetene dems - helt kostnadsfritt! «Dette var jo noe vi var vokst opp med». 

På lik linje som at man i dag kan Google seg frem til hvordan man skal fikse en bil, er det da veldig få personer som forventer at et verksted skal jobbe gratis? Eller at en rørlegger skal jobbe gratis?

Hvorfor skal liksom alt som er relatert Internett plutselig være gratis? Alle bedrifter har et mål om å tjene penger, både Telenor, Telia, ice, mekonomen, Olsen Rørlegger AS osv.

 

Det er bare sånn det er, når du er kunde hos Tanta. Du havner i et kunde/avhengighetsforhold der inngangsprisen er OK, men du ender opp med å betale for ting som de aldri sa fra om, og som du i noen tilfeller får bedre og billigere andre steder.

 

 

Jeg er stort sett veldig glad i å lese innleggene dine, da de alltid er fylt av gode kunnskaper og konstruktive vinklinger.

Men dette, hva jeg vil kalle barnslige, hatet mot Telenor - ser jeg ikke helt poenget med å spre slik?

Det er da aldri noen som har påstått Telenor er en billig operatør? Det er jo derfor vi har OneCall, Ice, Talkmore og Komplett Mobil.

Man får stort sett hva man betaler for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dem er en tjeneste, og tar seg betalt deretter. En makspris på 598,- er ganske moderat sammenliknet med priser i andre bransjer.

 

 

 

Og du er garantert å betale kun ved hjelp - hvis ikke:

"Finner vi ikke ut av problemet, betaler du heller ikke for samtalen" (altså Telenoreksperten)

 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...