Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en kjendis...hjelp


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Som clickbait tittelen sier..så har jeg hatt sex med en kjendis

 

men er litt usikker på om jeg burde ta denne her eller under juss,, mods får bare flytte dersom det er saken

 

Historien går som følger:

 

Vi var på guttetur i NY en 3-4 uker og var egentlig bare ment som hygge og litt business,

Det ble en fest i ny og ne og med tiden så endte vi opp med noen litt type "b" kjendiser

 

En i gjengen har en ekstremt rik familie så de er godt kjent der nede og mange kjenner familienavnet, derav litt mer eksklusive fester

 

Men en av de siste dagene var vi på en annen samling, Der måtte vi skrive under en klausul om å ikke fortelle presse osv om hva som skjer på denne festen,

Med tiden så ble jeg bedre kjent med en jente der som er relativt godt kjent på verdensbasis. Og dette var da hennes fest i første

 

Jeg fikk låne min venn sin leilighet når vi dro derfra og det var oss 2 samt 3 av livvaktene hennes,

 

De var aldri inni leiligheten men sto utenfor. Var masse kos og dagen derpå kom og hun skulle videre med sin jobb,

 

Nå 2 uker senere, etter at vi fortsatt har pratet litt her og der får jeg brev i posten fra hennes manager om at jeg må skrive under en ny klausul som gjør at jeg ikke får si noe om hva som skjedde den natten, kravet om jeg så gjør det er på svimlende 9 mill USD. Det blir også nevnt at den første klausulen vi underskrev går under det som skjedde, men de trenger bare en "oppdatering" på underskriften. ( er dette lov i det hele tatt å kreve? )

 

Jeg har ikke noe behov for å gå rundt å sladre om hvem jeg har ligget med, men mine venner vet jo godt hva som har skjedd og er ganske løse i kjeften. Hvordan skal jeg kunne forhindre det hvis noen plaprer? og bevise at det ikke er meg itilegg

 

Syntes hele greia blir litt vill..selv om jeg skjønner det fra en kjent sin side.  Vi skal jo møtes neste gang vi skal til NY som er om 3 uker,

 

Men hvordan skal jeg komme meg ut av en klemme dersom noe blir spredd?

 

Sexen forøvrig var helt bombe! 



Anonymous poster hash: d46d5...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå 2 uker senere, etter at vi fortsatt har pratet litt her og der får jeg brev i posten fra hennes manager om at jeg må skrive under en ny klausul som gjør at jeg ikke får si noe om hva som skjedde den natten, kravet om jeg så gjør det er på svimlende 9 mill USD. Det blir også nevnt at den første klausulen vi underskrev går under det som skjedde, men de trenger bare en "oppdatering" på underskriften. ( er dette lov i det hele tatt å kreve? )

Jeg tipper det er lov å kreve hva som helst. Men så lenge du ikke skriver under så kan de ikke holde deg ansvarlig for å bryte en kontrakt du ikke har inngått. Derfor; Ikke skriv under.

 

Hvorfor i helvete skulle du gidde å skrive under noe sånt fjas uansett...? Haha! Kanskje før du ligger med henne. Men etter!?

 

Jeg håper imidlertid du er klar over hva som stod i det første dokumentet du skrev under. Og at du har en kopi.

 

Jeg har ikke noe behov for å gå rundt å sladre om hvem jeg har ligget med, men mine venner vet jo godt hva som har skjedd og er ganske løse i kjeften. Hvordan skal jeg kunne forhindre det hvis noen plaprer? og bevise at det ikke er meg itilegg

Du mitigerer risikoen ved å ikke forplikte deg til noe. Ikke skriv under.

 

Og jeg ville dessuten holdt meg unna henne om hun selv driver å pusher dette. Om hun ikke vil møte deg igjen dersom du ikke skriver under, så er hun ikke noe vits å ha i livet.

Endret av Løgn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Legg ut brevet på Instagram.

 

But seriously, Finn for h...e ut hva du skrev under på første gang. Og sjekk hva som faktisk står i brev nr 2. Er det krav om at du skal avgi en ny erklæring? Det kan de neppe kreve. Det kan også være at de ber deg bekrefte at du er innforstått med at hvis du plaprer, så kan de saksøke deg for nevnte beløp. Som du beskriver det, er det vanskelig å si.

 

Du bør også teste deg for de vanlige sykdommene.

 

Krikkert og Hr. Brun?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe behov for å gå rundt å sladre om hvem jeg har ligget med, men mine venner vet jo godt hva som har skjedd og er ganske løse i kjeften. Hvordan skal jeg kunne forhindre det hvis noen plaprer? og bevise at det ikke er meg itilegg

 

Anonymous poster hash: d46d5...ccb

 

Det kan du ikke og det er opp til en domstol i USA å ta stilling til det spørsmålet. Det kan ende veldig veldig dårlig og hvis du skriver under på noe slik tull så er oddsene dine minimert med et pennestrøk.

 

Du skriver under på kontrakten; Vennene dine snakker = Du har snakket med vennene dine = Du har brutt kontrakten = Du blir veldig veldig blakk.

 

Du skriver ikke under på kontrakten; Vennene dine snakker = Du har snakket med vennene dine = Du har brutt kontrakten = Du blir veldig veldig blakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, skal hun kreve 9 millioner om du sier noe så kan du like godt sende brev tilbake der du krever 3+ millioner for å holde kjeft :p

Utpressing sier du? Tjaa, det gjør hun også :-)

Dagens! Noen ganger blir jeg nedtrykt over min egen udugelighet ^^ Dette burde være normen. Jeg ville virkelig sendt et slikt brev.

Endret av Taurean
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hahaha, jeg hadde bare ledd av dem ^^ Hvis jeg måtte skrive under på tull og tøys før jeg skulle på fest, så hadde jeg ikke giddi å gått på den festen. Ikke skriv under på noe som helst. For alt du vet kan det være lureri! Luremus!

Lett å si når du aldri har hatt muligheten til å gå på en slik fest. Hvis du først hadde hatt muligheten til å menge deg med rike og berømte tenker jeg kjøttfløyta hadde fått en annen tone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hahaha, jeg hadde bare ledd av dem ^^ Hvis jeg måtte skrive under på tull og tøys før jeg skulle på fest, så hadde jeg ikke giddi å gått på den festen. Ikke skriv under på noe som helst. For alt du vet kan det være lureri! Luremus!

Lett å si når du aldri har hatt muligheten til å gå på en slik fest. Hvis du først hadde hatt muligheten til å menge deg med rike og berømte tenker jeg kjøttfløyta hadde fått en annen tone.

 

Det spørs akkurat på det empatiske nivået, og intelligens. Om de bruker penger og suksess for å utnytte andre eller som en måte å høyne sin sosiale status, å vise seg frem.

 

Og når det kommer til empati, så er ikke folk som ligger rundt akkurat noe jeg forbinder med høy empati. Når noen klarer å stenge av følelser og "gamble" med noe så sensitivt som sex, så forteller det meg litt at man kan være kapabel til ganske mange andre ting. Selvkontroll kan være bra, men det kan også være en indikator for hva man er kapabel til. Folk med lav selvkontroll har større tilbøyning for å bli påvirket av følelser, og dermed krysser de ikke sosiale eller psykologiske grenser med andre i like stor grad. Jeg tror Hitler hadde ganske høy selvkontroll... dog hans motiver var svært villedet.

 

Hadde aldri klart å gjøre noe med noen når det hadde stått 3 livvakter på utsiden vel vitende om hva som foregikk på rommet ^^ Noen mennesker er bare kyniske og bryløse. Målet behelliger middelet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er hva som sto i det første du signerte, som jeg antar var en slags NDA. Sto det noe der om konsekvenser av å bryte den?

 

Forøvrig vil jeg tro det er helt normalt at man må signere noe i det som potensielt er starten på et forhold med visse toppkjendiser, for å forhindre at de havner med en person som bare er ute etter noe å selge til Se og Hør, så jeg hadde ikke umiddelbart tenkt at det var uvanlig. 

Hadde det vært meg hadde jeg pratet med kjendisen det gjelder, spurt hva det går i og avklart hva du kan føle deg komfortabel med å skrive under på.

Endret av toth
Lenke til kommentar

TS her

 

Brevet er nok ekte. Det presiserer tidspunkt og hendelser som kan kun bli forklart fra hennes sin side,

men ja hun har gjort meg oppmerksom på det, Er nok bare dem sin måte å holde seg litt mer skjult fra pressen på

 

Første brevet har vi ikke tilgang på. Har bedt om kopi, men venter svar.

 

Dette var noe alle skrev under på og det så relativt standard ut, med tanke på slike omstendigheter

Er ikke slik at man står å leser en 2 siders "kontrakt" når det står 5 andre kjente personer bak deg og stirrer deg ned i senk og venter på å gjøre det samme.

 

Det er nok en mer vanlig sak dette de imellom å gjøre det nedi statene. 

Forståelig er det også, dersom det kommer ut og kan bli bekreftet. Men plutselig så kommer noe på avveie også sitter jeg der,  Kommer nok ikke til å skrive under noe dersom med mindre en advokat sier jeg burde, Så får vell fint bare vente på å få kopi av første dokument og se grundig hva det står 

 

Hun er ihvertfall (enda) interessert i møte meg ved neste Oslo turne. Så kan vell ikke være så seriøst tatt disse kontraktene deres

 

 

PS: ingen sykdommer! ^^ Ren og pen her



Anonymous poster hash: d46d5...ccb
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er hva som sto i det første du signerte, som jeg antar var en slags NDA. Sto det noe der om konsekvenser av å bryte den?

 

Forøvrig vil jeg tro det er helt normalt at man må signere noe i det som potensielt er starten på et forhold med visse toppkjendiser, for å forhindre at de havner med en person som bare er ute etter noe å selge til Se og Hør, så jeg hadde ikke umiddelbart tenkt at det var uvanlig. 

Hadde det vært meg hadde jeg pratet med kjendisen det gjelder, spurt hva det går i og avklart hva du kan føle deg komfortabel med å skrive under på.

 

Ja.. Slik jeg skumleste er det bare at vi ikke kan nevne hvem som er på festen og hva som skjedde PÅ denne festen, Godt mulig det sto noe mer på side nr 2.. Men som jeg nevner over her. Så var ikke interessen for å stå å lese 2 a4 sider med litt kjentfolk bak meg 

 

Hadde ikke blitt invitert inn til neste fest da..det er jeg rimelig sikker på

 

Anonymous poster hash: d46d5...ccb

Lenke til kommentar

Kan du spørre advokaten spesifikt når du blir ansvarlig? Altså, er det kun hvis du bekrefter offentlig selv, eller hvis det i det hele tatt kommer ut?

Scenario: En av dine eller hennes venner sladrer litt om dette, og det kommer Se&Hør(eller rettere sagt TMZ) for øre, som lager en sak - de får tak i deg og ber deg bekrefte historien, men du svarer "ingen kommentar". Er du da skyldig? Har du ikke lov å fortelle det til venner, eller skal du bare aldri bekrefte det offentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...