Gå til innhold

Jeg trenger feedback på youtube video.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har de siste dagene startet opp en youtube kanal og lagt ut noen videoer som er så som så.

 

Jeg har null erfaring med redigering av film osv.

Filmen under er en Destiny 2 "montage" og det er jeg som har filmet gameplay og klippet og redigert. Det er 2 gangen jeg har redigert noe som helst... 

 

Værsåsnill gi meg en ærlig tilbakemelding om hva dere synes, jeg tåler å høre det.

 

https://www.youtube.com/watch?v=63vUgkCiREc

 

Takk skal dere ha og husk liker du det du ser så gi meg gjerne en "like" og "subscribe".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir litt kjedelig i et hav av andre som legger ut slike klipp?

 

Om det er Destiny2 du vil fokusere på så ville jeg sett på hvordan Ali-A gjør med sine videor om Fortnite. Hvordan han redigerer og lager mase liv å røre. Han har holdt på med dette i lang tid så det tar jo tid å få det til så bra som han. Men litt inspirasjon kanskje?

 

Ellers tror jeg det er viktig å bare ha det litt gøy. Du må by på litt av deg selv og ikke bare pushe på med klipp om du vil at folk skal synes det er gøy å se på. Lykke til :)

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir litt kjedelig i et hav av andre som legger ut slike klipp?

 

Om det er Destiny2 du vil fokusere på så ville jeg sett på hvordan Ali-A gjør med sine videor om Fortnite. Hvordan han redigerer og lager mase liv å røre. Han har holdt på med dette i lang tid så det tar jo tid å få det til så bra som han. Men litt inspirasjon kanskje?

 

Ellers tror jeg det er viktig å bare ha det litt gøy. Du må by på litt av deg selv og ikke bare pushe på med klipp om du vil at folk skal synes det er gøy å se på. Lykke til :)

Ja er godt kjent med hvem Ali-A er ja så skal "studere" han litt mere. Tusen takk for både tilbakemeldingen og at du tok deg tida:)

Lenke til kommentar

Hei igjen!smile.gif 

Jeg har da laget enda en video på min youtube kanal. Vil ikke spamme ned forumet så håper at folk allikavel får sett videoen selv om jeg poster linken her. Synes selv det her er bedre enn forrige video selv om de ikke helt kan "sammenlignes". 

Kos dere:)

https://www.youtube.com/watch?v=S3IscWnBig4&t=1s

Endret av llainen-gaming
Lenke til kommentar

Jeg har da laget enda en video på min youtube kanal. Vil ikke spamme ned forumet så håper at folk allikavel får sett videoen selv om jeg poster linken her.

 

Om dere liker videoen og synes jeg fortjener det så gi meg gjerne en like og kanskje til og med subscribe.

 

Å holde seg til en tråd og oppdatere den når du har laget en ny video er ikke spamming, det er et genuint ønske om å forbedre seg.

 

Å spørre (tigge) etter likes og subscribes er for meg spamming og noe hvertfall jeg ikke ønsker her på forumet.

 

Lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har da laget enda en video på min youtube kanal. Vil ikke spamme ned forumet så håper at folk allikavel får sett videoen selv om jeg poster linken her.

 

Om dere liker videoen og synes jeg fortjener det så gi meg gjerne en like og kanskje til og med subscribe.

 

Å holde seg til en tråd og oppdatere den når du har laget en ny video er ikke spamming, det er et genuint ønske om å forbedre seg.

 

Å spørre (tigge) etter likes og subscribes er for meg spamming og noe hvertfall jeg ikke ønsker her på forumet.

 

Lykke til videre!

 

Da er det tat hånd om:) Jeg skal ikke være vanskelig. 

Lenke til kommentar

Bra bra, det er viktig å være seriøs når det kommer til å spørre om tilbakemeldinger. Det er ikke det samme som å spørre om like og subscribe i slutten på en video ;)

 

Det aller viktigste tipset du noen gang kan få når det kommer til å "bli Youtuber" er å ikke gi seg og gi ut innhold regelmessig. En stor andel av de store har laget videoer i veldig mange år før de faktisk ble kjente. De har lagd videoer i motgang og medgang og ikke gitt seg.

 

Protip; Prøv å finne noe du kan gjøre for å skille deg bittelitt fra mengden. En ny kanal som er voldsomt lik tusen andre vekker ikke interesse og fører ikke til at en person anbefaler deg til vennene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra bra, det er viktig å være seriøs når det kommer til å spørre om tilbakemeldinger. Det er ikke det samme som å spørre om like og subscribe i slutten på en video ;)

 

Det aller viktigste tipset du noen gang kan få når det kommer til å "bli Youtuber" er å ikke gi seg og gi ut innhold regelmessig. En stor andel av de store har laget videoer i veldig mange år før de faktisk ble kjente. De har lagd videoer i motgang og medgang og ikke gitt seg.

 

Protip; Prøv å finne noe du kan gjøre for å skille deg bittelitt fra mengden. En ny kanal som er voldsomt lik tusen andre vekker ikke interesse og fører ikke til at en person anbefaler deg til vennene sine.

Takk for gode råd og tips! Ja er fullt klar over at suksess ikke kommer over natta, så får bare stå på:) ja så er det og komme opp med det som nesten ingen andre har kommet på hehe;)

Lenke til kommentar

Det er flott at du finner noe du liker å holde på med, og velger å dele dette som en sosial ting. Jeg tror ikke jeg er målgruppen din, men jeg er godt kjent med Youtube, og til dels gaming-kulturen der. Det første som slår meg er at innholdet ditt kanskje er litt mer interessant for deg selv enn for noen totalt fremmede som meg. Spill-montages er også litt ute av trend.

 

Ellers så gjør du en god innsats, og har viljestyrken for å både bruke tid på å polere innholdet, og tålmodigheten til å ta imot kritikk.

Lenke til kommentar

Ny video ute:) Ny video om COD ww2 sin nye dlc resistance. Vet engelsken ikke er den beste, men blir ikke bedre uten og øve og snakke. Føler redigeringen går greiere no og at ting ser litt mere skikkelig ut. Litt lav lyd på denne filmen så beklager det.

 

Kos dere: https://www.youtube.com/watch?v=1545R0UITFM&t=487s

 

Jeg er også på Twitch under samme navn: https://www.twitch.tv/llainen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...