Gå til innhold

ANMELDELSE: Spellforce 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så spillet får minus fordi anmelder ikke klarer og spille rts????

 

Din lavpanna eselrumpe, har du lest artikkelen?

 

 

 Faktum er nemlig at produktet jeg har brynet meg på lider av spill-ødeleggende feil og bugs som ikke lar meg komme videre i fortellingen, på grunn av krasj til skrivebordet jeg ikke kommer meg forbi uansett hva jeg prøver på. Jeg trenger ikke gi noen utdypet begrunnelse på hvorfor dette er ekstremt frustrerende, men det jeg kan meddele er at jeg er svært skuffet – ikke bare på grunn av at spillet utvilsomt er uferdig, men fordi jeg var spent på hvordan fortellingen, figurene og mekanismene skulle utvikle seg. Om ikke det var nok at spillet ikke fungerte, ble situasjonen dermed enda litt surere.

din høypanna altviter, han skriver negativt om at det er rts. Vet at han ikke scorer og trekker for bugs som aldri burde finnes på release.

Lenke til kommentar

 

 

Så spillet får minus fordi anmelder ikke klarer og spille rts????

 

Din lavpanna eselrumpe, har du lest artikkelen?

 

 

snip

din høypanna altviter, han skriver negativt om at det er rts. Vet at han ikke scorer og trekker for bugs som aldri burde finnes på release.

 

 

 

o-rly-owl.jpg

 

 

Umulig å trekke et spill i score når det ikke finnes en score.

 

Anmelder frastår å sette karakter grunnet problemene med spillet. Blir feil å tildele et spill karakter basert på en halveis gjennomgang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Så spillet får minus fordi anmelder ikke klarer og spille rts????

 

Din lavpanna eselrumpe, har du lest artikkelen?

 

 

snip

din høypanna altviter, han skriver negativt om at det er rts. Vet at han ikke scorer og trekker for bugs som aldri burde finnes på release.

 

 

 

o-rly-owl.jpg

 

 

Umulig å trekke et spill i score når det ikke finnes en score.

 

Anmelder frastår å sette karakter grunnet problemene med spillet. Blir feil å tildele et spill karakter basert på en halveis gjennomgang.

Skrev minus,som at det er negativt at det er rts og ikke turnbased. Snakka aldri om trekk i score. Tror du burde lese litt før "dum" kommenterer.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så spillet får minus fordi anmelder ikke klarer og spille rts????

 

Din lavpanna eselrumpe, har du lest artikkelen?

 

 

snip

din høypanna altviter, han skriver negativt om at det er rts. Vet at han ikke scorer og trekker for bugs som aldri burde finnes på release.

 

 

 

o-rly-owl.jpg

 

 

Umulig å trekke et spill i score når det ikke finnes en score.

 

Anmelder frastår å sette karakter grunnet problemene med spillet. Blir feil å tildele et spill karakter basert på en halveis gjennomgang.

Skrev minus,som at det er negativt at det er rts og ikke turnbased. Snakka aldri om trekk i score. Tror du burde lese litt før "dum" kommenterer.

Jeg ga det da ikke trekk for å være RTS, men for å være for kaotisk og uten mekanismene som gjør at dette RTS-spillet fungerer skikkelig. En taktisk pause-knapp kunne gjort noe av susen, men at det er for hektisk/frustrerende å spille når man plutselig får kjempemange enkeltenheter på skjermen uten noen gode mekanismer for å kjempe mot mange om gangen, er ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...