Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utvask av fellesarealer i bruk


Bearvik

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å flytte ut av mitt rom i hybel der alle har egne leiekontrakter med utleier. Jeg aner at huseier kommer til å bli vanskelig angående utvask av fellesarealet. Problemet mitt er at det ene av de andre rommene fremdeles er utleid, slik at fellesarealet er i bruk. Han som bor der kommer alltid gjennom hele gangen med sko på, da han har skoene sine stående på rommet i stedet for inngangspartiet, slik vi har blitt anvist. Kan huseier kreve at fellesarealer skal rengjøres til samme standard som mitt rom, der jeg har vasket grundig? Han har i tillegg gjennomført endringer av fellesarealene etter at jeg flyttet ut (jeg flyttet helt i starten av oppsigelsestiden av kontrakten), ved å bygge om den pittelille stua til 2 nye boder, samt lagt gulv på kjøkken, malt kjøkkenskap og noen lister/vegger. (Alt dette uten å informere meg om det i det hele tatt). Jeg har ingen problem med å ta en vask av fellesareal, men mener det er feil å kreve perfekt renholdsstandard på områder som er i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...