Gå til innhold

Hjelp til overføring og lagring


Anbefalte innlegg

Jeg har masse bilder lagret på hardisk, men sliter nå med å overføre nye bilder fra telefonen. Har i mange år brukt Picasa og Windows Phone, noe som har fungert perfekt. Men siden Picasa ikke blir oppdatert lenger byttet jeg til Photoshop. Og siden Windows Phone forsvant har jeg nå en Sony telefon.

Problemet er at jeg sliter med å finne en god løsning på overføring av bilder. Jeg laster opp bildene til OneDrive.

Problemet er at uansett hvordan jeg gjør det så synes jeg det er knotete å få de nyeste bildene over på harddisken. Enten må jeg velge ett og ett bilde, eller så må jeg overføre alt om og om igjen.. Og da får jeg dobbelt opp. Picasa kjente igjen og stoppet kopier, men det finner jeg ikke ut hvordan jeg skal gjøre i Photoshop?

Noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette på en enkel måte? Hvordan løser dere det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville foretrukket å bruke Lightroom for import/overføring /lagring også fra mobiltelefonen, da kan du velge om du skal overføre alt eller bare nye bilder og du angir hvor du legger dem. Dessuten får du et greit redigeringsprogram som samarbeider bra med Photoshop om du skal gjøre noe mer avansert redigering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...