Gå til innhold

Thor: Ragnarok lekket på nettet en måned før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

I Trondheim så koster det fra 115,- til 160,- per voksen

De fleste store filmene, som Thor, starter på 130,-

Det er ikke dyrt. Det kostet 100kr for en storfilm for 20 år siden i Stavanger. Tatt inflasjon i betraktning er ikke 130kr noe å klage over i det hele tatt.

 

Må være dyrt i Stavanger, 20 år siden i Trondheim så mener jeg at det kostet 40,-

 

 

Det kostet ikke 100 i stavanger heller for 20 år siden. Rundt 60 kr mener jeg var normalpris for voksne i helga.

Billettprisene økte i år 2000 (18 år siden) til 50/75 (ukedag/helg). Barnefilmer var tilsvarende 35/50.

 

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/gz9KJ/Kinobillettene-blir-dyrere

 

Selv for 12 år siden, da Stavanger var blant norges dyreste kinoer, var billettprisen under hundrelappen. Snittpris 80 kr i 2006:

 

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/slik-far-du-billigere-kino-1.501661

 

Det var enkelte storfilmer som Matrix Reloaded og Bond filmer som kosta over 100kr for 15-20 år siden.

Lenke til kommentar

Rart hvordan tek.no har kommet seg inn på piratebay og tatt et screenshot når denne sia er ulovlig i Norge. Hard bevis her på at tek.no har klart å komme seg på siden , som btw var blokket fra nettleverandør sist jeg prøvde

Ingen større firma bruker DNS fra fra ISP,  de setter opp egen, og da kommer man rundt slike sperrer relativt raskt.

Lenke til kommentar

Takk for informasjonen, Tek. :)

 

Jeg ville se denne filmen, men da jeg sjekket sist så var det kun cinecams som var tilgjengelige.

Men nå, basert på denne nye informasjonen, fikk jeg lastet ned Thor - Ragnarok i 1080p i går, og koste meg med den under middagen.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Det hadde skjedd før eller senere, Royalgipsy - jeg hadde ikke kjøpt den eller sett den på kino uansett.

 

Og de som er interessert i spesifikke filmer holder seg sikkert mer oppdatert enn det jeg gidder å gjøre. Så dette er jo bare en positiv ting med informasjonssamfunnet vi nå lever i.

 

Selv venter jeg nå på SW: Last jedi. Er kun cinecams tilgjengelige som jeg har funnet, men det er jo lov å håpe på en gjentagelse fra xDtunes sin side.

Lenke til kommentar

Det hadde skjedd før eller senere, Royalgipsy - jeg hadde ikke kjøpt den eller sett den på kino uansett.

 

Og de som er interessert i spesifikke filmer holder seg sikkert mer oppdatert enn det jeg gidder å gjøre. Så dette er jo bare en positiv ting med informasjonssamfunnet vi nå lever i.

 

Selv venter jeg nå på SW: Last jedi. Er kun cinecams tilgjengelige som jeg har funnet, men det er jo lov å håpe på en gjentagelse fra xDtunes sin side.

Da har du en skuffelse i vente. Denne Disney fortsettelsen er så svak at man vet ikke vet hvor man skal starte. Det er som ett kjedelig paff folk respekterer bare fordi det er "OMGzzz, Star Wars!!!!111!".

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Da har du en skuffelse i vente.

Skal jeg være ærlig, så overrasker ikke det meg. Med så mange filmer, så er den boblen nødt til sprekke.

Hva jeg faktisk er overrasket over, er at de har holdt seg så godt som de har, med alle de nye-satt-til-før-de-første filmene.

 

Oh well, den kommer ikke til å koste meg mer enn strømmen som trengs for å laste den ned uansett.

Jeg kommer til se den "bare fordi det er Star Wars", men det er det hele for min del.

 

En annen film jeg ser frem til er den nye Tomb Raider-filmen (...som er enda en prequel-type >_<). Men det er for en evt. dertil egnet tråd. :)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...