Gå til innhold

Thor: Ragnarok lekket på nettet en måned før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske tjenester som VUDU hadde vært tilgjengelig i Norge. Eneste som selger filmer digitalt i UHD. De har til og med muligheten til å laste ned filmer man kjøper. Hvis nedlastbar UHD kan være like bra som en fysisk Bluray ville jeg foretrukket å kjøpe digitalt, men dersom det er et "mindreverdig" produkt så er det ikke verd prisen (samme som for vanlig SD/HD på Google Play og de andre som selger her i Norge hvor nedlasting ikke er mulig).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kino prisene her til lands er da overhode ikke ille, betaler 110 kroner for å se en film på min lokale kino, en pris jeg er mer enn villig til å betale for å få opprettholde et godt kinotilbud til tross for at jeg ikke bor i en storby. En må jo huske på at filmprodusentene ska ha sin del av kaka på de intektenne, samt kinoen skal betale for ansatte, vedlikehold av utstyr, og ofte leige av lokale. Bygde kinoer forsvinner bare mer og mer ettersom det ikke er lønnsomt å drive lenger.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

 

Slike store filmer laster jeg ikke ned, da jeg fortrekker de på Blu-ray

Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt)

Betalte over 700kr for Last Jedi for meg og min sønn. Føler med deg..

 

 

Hvordan i all verden klarte du det?

 

 

 

Ringen Kino var vel 183,- per pers.

 

Så 366,- i kino

snop på kiosken fort 200,- for to pers

parkering i Q-park tilknyttet Ringen Kino blir fort 100-200,- på typiske kinotidspunkter.

Endret av Kuldesjokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...