Gå til innhold

Oman kjøpte norske våpen for 1 milliard i 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Fredsnasjonen" Norge :-(

 

Teiteste argumentet jeg hører. Å tro på fred i verden er i beste fall naivt, det vil alltid forekomme kamper om land og ressurser, og da er det mye bedre at vi i stor grad produserer og selger dette selv under kontrollerte former. Hadde ikke Norge produsert det, så hadde garantert noen andre gjort det totalt utenfor vår kontroll i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Oman undertrykker sine innbyggere med luftvernsystemet de har kjøpt fra Norge.

Det er greit å være moralsk og ikke selge hva som helst til hvem som helst. Men noe må vi leve av i dette landet. Hadde enkelte fått viljen sin hadde vi ikke produsert og solgt f.eks. våpen, olje eller oppdrettsfisk. Vi skal heller ikke utvikle thorium-kraftverk eller noe annet som kan være farlig eller ødelegge miljøet. Hva mener disse folkene at vi skal leve av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Oman undertrykker sine innbyggere med luftvernsystemet de har kjøpt fra Norge.

Det er greit å være moralsk og ikke selge hva som helst til hvem som helst. Men noe må vi leve av i dette landet. Hadde enkelte fått viljen sin hadde vi ikke produsert og solgt f.eks. våpen, olje eller oppdrettsfisk. Vi skal heller ikke utvikle thorium-kraftverk eller noe annet som kan være farlig eller ødelegge miljøet. Hva mener disse folkene at vi skal leve av?

 

Alle skal heve trygd på NAV selvfølgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...