Gå til innhold

Holdningskampanje om innvandrerspørsmål


Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Jeg sitter og ser på Dagsrevyen fra 1987, og kom over en pussig sak. En meningsmåling har vist at det er flertall for å ta inn færre flyktninger til Norge, og politikerne svarer med å sette i gang en holdningskampanje om innvandrerspørsmål. Slik jeg tolker det, er det altså snakk om en kampanje som skal gjøre nordmenn mer positive til innvandring. Jeg har et par spørsmål.

 

  1. Er det noen som vet noe om denne holdningskampanjen? Jeg finner ingenting på nettet.
  2. Er det vanlig at politikerne iverksetter slike holdningskampanjer når nordmenn er negative til noe vi burde være positive til?

Jeg kan ikke huske å ha hørt eller sett noe til slike holdningskampanjer tidligere, så jeg ble veldig nysgjerrig på hva som er greia.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Media promoterer innvandring og alt som involverer å blande hvite ut av eksistens stort sett uavhengig av politikere, men hvorfor gjør de det? Er det bare marxister som vil importere stemmere (etter det ble klart at den hvite arbeiderklassen aldri kom til å gjennomføre en kommunistisk revolusjon), og/eller er det et bevisst ønske om å utrydde hvite?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Media promoterer innvandring og alt som involverer å blande hvite ut av eksistens stort sett uavhengig av politikere, men hvorfor gjør de det? Er det bare marxister som vil importere stemmere (etter det ble klart at den hvite arbeiderklassen aldri kom til å gjennomføre en kommunistisk revolusjon), og/eller er det et bevisst ønske om å utrydde hvite?

Du ser bare det du vil se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Media promoterer innvandring og alt som involverer å blande hvite ut av eksistens stort sett uavhengig av politikere, men hvorfor gjør de det? Er det bare marxister som vil importere stemmere (etter det ble klart at den hvite arbeiderklassen aldri kom til å gjennomføre en kommunistisk revolusjon), og/eller er det et bevisst ønske om å utrydde hvite?

Du ser bare det du vil se.

 

 

Direkte sitat fra kringkastingsjef Thor Gjermund Eriksen (Tidligere Sosialistisk Venstreparti)

 

"vi skal jobbe for aksept av mangfoldet og forskjellighet."

 

Media i Norge med NRK i spissen er langt fra nøytrale når det kommer til spørsmål om innvandring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

 

Man blir litt sånn når naboen roper ulv konstant

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

 

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

 

Man blir litt sånn når naboen roper ulv konstant

 

Tja, litt sånn "white-genocide" kanskje. Personlig ser jeg fram til dagen da nok "ariske" innser hva det er som skjer rundt dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

 

 

Hvilken maske?

Lenke til kommentar

 

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

 

 

Hvilken maske?

 

 

Den du og andre her inne gjemmer dere bak når det kommer til innvandring og flerkultur samt resultatet av det.

 

Du har jo helt klart en anti-hvit agenda samtidig som du sier at hudfarge ikke betyr noe, som mange andre her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Om det skjer blir du ikke kvitt den ariske rase, den bare flytter seg til andre land som Australia, Asia, Øst-Europa, Kanada og USA.  

 

Da kan du sitte igjen i Norge og kose deg med Sør-Afrikansk levestandard. :)

Lenke til kommentar

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Om det skjer blir du ikke kvitt den ariske rase, den bare flytter seg til andre land som Australia, Asia, Øst-Europa, Kanada og USA.  

 

Da kan du sitte igjen i Norge og kose deg med Sør-Afrikansk levestandard. :)

 

Hvorfor ikke Australsk levestandard ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Masken din glapp visst litt. Er det ikke litt tidlig å vise folk hva som egentlig menes med innvandring og flerkultur ?

 

 

Hvilken maske?

 

 

Den du og andre her inne gjemmer dere bak når det kommer til innvandring og flerkultur samt resultatet av det.

 

Du har jo helt klart en anti-hvit agenda samtidig som du sier at hudfarge ikke betyr noe, som mange andre her inne.

 

 

Jeg har absolutt ikke en anti hvit agenda, og jeg gjemmer meg overhodet ikke. Det er det rasistene i tråder som dette gjør. Pakker inn "budskapet" sitt i hva de tror er fine ord. Men resten av oss ser rett igjennom det..

Lenke til kommentar

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt "den ariske rase", blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

 

Om det skjer blir du ikke kvitt den ariske rase, den bare flytter seg til andre land som Australia, Asia, Øst-Europa, Kanada og USA.  

 

Da kan du sitte igjen i Norge og kose deg med Sør-Afrikansk levestandard. :)

 

 

Selvfølgelig kommer vi til å bli kvitt den "ariske rase". Mest sannsynlig er det allerede svært få igjen av den. Du vet, dine foreldre hadde 2 foreldre hver, og demmes igjen hadde 2 hver osv. Man skal ikke mange ledd tilbake før det begynner å bli ganske mange muligheter.. Er du helt sikker på at det aldri har sneket seg noe "grums" inn i genene dine et par generasjoner bakover? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ikke en anti hvit agenda, og jeg gjemmer meg overhodet ikke. Det er det rasistene i tråder som dette gjør. Pakker inn "budskapet" sitt i hva de tror er fine ord. Men resten av oss ser rett igjennom det..

 

Hm.. la oss gjøre et eksperiment. Vi bytter ut "den ariske rase" med svarte.

 

Da høres det ut som du er fan av KKK.

 

Det som skal bli det deiligste med å bli kvitt svarte, blir når vi endelig slipper å høre mer av dette gnålet om at den må bevares..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...