Gå til innhold

KOMMENTAR: – Få opp kvaliteten på iOS, Apple!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal se en liten video snutt er det veldig ofte jeg må se den 2 ganger, for første gang blokkerte volumindikatoren hele videoen. Er riktignok ikke en bug,men likevel veldig irriterende. Den har vel vert lik siden den første iPhone?

 

Flere med iPhone x som har bildebiblioteket sitt fullt av ufrivillige screenshots forresten? Veldig lett å komme borti volumknappen når man bare skal låse tlf.

Lenke til kommentar

Når jeg skal se en liten video snutt er det veldig ofte jeg må se den 2 ganger, for første gang blokkerte volumindikatoren hele videoen. Er riktignok ikke en bug,men likevel veldig irriterende. Den har vel vert lik siden den første iPhone?

 

Flere med iPhone x som har bildebiblioteket sitt fullt av ufrivillige screenshots forresten? Veldig lett å komme borti volumknappen når man bare skal låse tlf.

 

Om du tenker på volumindikatoren som dukker opp når du justerer volumet opp og ned så har jo denne blitt forandret i iOS11 så den er jo ikke lenger midt på skjermen og tar opp masse plass. Har du videoen i fullskjerm så skal du få den nye volumindikatoren som ikke dekker midten av videoen. Har du ikke i fullskjerm så får du vel den gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg skal se en liten video snutt er det veldig ofte jeg må se den 2 ganger, for første gang blokkerte volumindikatoren hele videoen. Er riktignok ikke en bug,men likevel veldig irriterende. Den har vel vert lik siden den første iPhone?

 

Flere med iPhone x som har bildebiblioteket sitt fullt av ufrivillige screenshots forresten? Veldig lett å komme borti volumknappen når man bare skal låse tlf.

 

Haha jeg har en del screenshots ja. Har store finger og skal lite til før jeg kommer borti.
Lenke til kommentar

 

Dette er vel et direkte resultat av at iOS tar igjen de mer avanserte OSene. Et mer avansert OS vil naturligvis ha flere bugs.

Tror dette er mer et resultat av at man går fra en Hjemknapp til en ren digital løsning

Det er nok helt sikkert en medvirkende årsak, men også et eksempel på at iOS tar igjen Android f. eks. Android har hatt heldigitale løsninger en stund nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min iPhone 7 og min iPad Air har tidvis sine bugs ja, men ikke engang i nærheten av like mye som jeg opplevde på tilsvarende produkter med Android.

 

Har prøvd både Sony, Samsung, LG, Huawei, HTC og Motorola telefoner og padder og samtlige har fått ett eller annet problem som enten har gjort dem ubrukelige eller fryktelig irriterende etter kort tid.

 

Siste var en Huawei P9. Den mistet WiFi stadig vekk, bluetooth fungerte bare sporadiek og den kuttet samtaler uten noe forklaring. Treg som pokker ble den også etter kun et halvt år i bruk...

 

Jeg savner mulighetene for tilpasning av menyene i Android, men det er ikke nok til å lokke meg tilbake...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har også hatt mitt utvalg av både iPhone og Android. Og Per dags dato, er det iPhone 4s som er den telefonen jeg har hatt lengst, med sine 3 år. Da jeg valgte å bytte den ut, var det rett og slett fordi jeg var sugen på noe nytt. Aldri, til dags dato, har jeg hatt en telefon med så lite problemer som 4s. Den funket som den skulle fra dag 1, og til jeg byttet den ut med 5s. Denne hadde jeg svært mye problemer med, at jeg gikk over til Android, og har hatt det siden. Siste telefonene jeg har eid er huawei p9, og nå p10 plus. Som HrOnsdag nevner, hadde jeg også problemer med bluetooth, men for min del stoppet problemene her. Beste tlf jeg har eid siden iPhone 4s. P10 plus er jeg også veldig fornøyd med, og opplever ikke problemer med bluetooth i den grad som med min p9. Problemene jeg hadde med 5s, var så omfattende at jeg har ikke fått meg til å gå til ios etter dette. Kan nevne bluetooth /wifi problemer, batteritid på 2-3 timer i standby med kun Spotify kjørende i bakgrunnen, ekstremt overoppheting, bluescreen (ja du leste riktig) m.m. Helt sikker bare en mandagstelefon, men hadde uansett forventet bedre fra Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde også iPhone 4 som min siste iPhone. Før jeg i fjor kjøpte iPhone X.

 

Liker egentlig android mer. Og ville kjøpe Pixel 2 xl. Men den kom jo ikke hit.

 

Jeg har dog bare hatt dårlig erfaring med android i dette tidsrommet. Galaxy s4 galaxy s6 Edge og s7 Edge. S7 Edge var kjempe ille. Var flere apper som drepte batteriet. Den ble fort treig i animasjonene. Apper klikket osv.

 

iPhone X har sine problemer. Men langt i fra som min siste android telefon. Gleder meg bare til Pixel blir offisielt tilgjengelig her til lands og ikke som gråimport. Da blir jeg sikkert å bytte over igjen.

Lenke til kommentar

Er det fleire enn meg som blir frista til å knuse iPhonen når nettlesaren støtt og stadig går tilbake mens meininga var å zoome eller navigere på ei nettside?

 

Dette og dårlegare batteritid er kva IOS 11 oppdateringa førte med seg. Dessverre ingenting positivt nytt med oppdateringa som Apple pressa hardt på meg.

 

Nope. Det sliter ikke jeg med.

Lenke til kommentar

Har også hatt mitt utvalg av både iPhone og Android. Og Per dags dato, er det iPhone 4s som er den telefonen jeg har hatt lengst, med sine 3 år. Da jeg valgte å bytte den ut, var det rett og slett fordi jeg var sugen på noe nytt. Aldri, til dags dato, har jeg hatt en telefon med så lite problemer som 4s. Den funket som den skulle fra dag 1, og til jeg byttet den ut med 5s. Denne hadde jeg svært mye problemer med, at jeg gikk over til Android, og har hatt det siden. Siste telefonene jeg har eid er huawei p9, og nå p10 plus. Som HrOnsdag nevner, hadde jeg også problemer med bluetooth, men for min del stoppet problemene her. Beste tlf jeg har eid siden iPhone 4s. P10 plus er jeg også veldig fornøyd med, og opplever ikke problemer med bluetooth i den grad som med min p9. Problemene jeg hadde med 5s, var så omfattende at jeg har ikke fått meg til å gå til ios etter dette. Kan nevne bluetooth /wifi problemer, batteritid på 2-3 timer i standby med kun Spotify kjørende i bakgrunnen, ekstremt overoppheting, bluescreen (ja du leste riktig) m.m. Helt sikker bare en mandagstelefon, men hadde uansett forventet bedre fra Apple.

 

Hva var problemene med 5 S da? har hatt den i flere år og har til dags dato ikke hatt noen problemer med den og heller ikke Samsung Galaxy s 7 så hvordan alle folk får så mye problemer med en mobil telefon er en gåte!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...