Gå til innhold

Anbefale et single-player open world PC-spill?


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et nytt spill å bruke tiden min på. Kan du anbefale et?

 

Jeg liker 3rd person utforskning, og jeg foretrekker å spille som lone wolf, dvs ikke måtte styre eller på annen måte forholde meg til andre karakterer.

 

Noen av mine favorittspill er f.eks Fallout (3, NV, 4), Elder Scrolls, og lignende. Jeg har også prøvd Far Cry-serien og Witcher-serien, uten at jeg vil kalle dem favoritter (men bra spill, by all means).

 

Jeg har Wildlands og GTA V, men liker dem ikke pga jeg ikke kan spille som lone wolf.

 

Hvis Red Dead Redemption eksisterte i PC-utgave, hadde det vært konge, men det gjør det dessverre ikke.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metal Gear Solid V. Har selv spilt 250 timer i det spillet. Kjempebra spill, mulighet for å være Lone Wolf i spillet mesteparten av tiden.

 

Rune Fjeld Olsen setter ord på det mye bedre enn meg:

 

https://www.vgtv.no/video/117101/level-up-109-sesongstart-metal-gear-solid-5-duellen-until-dawn-splatoon-conker-ark

 

Spol til 15 minutt punktet for å se hannes anmeldelse av spillet.

 

Just Cause 2 og 3 om du ønsker sandkassespill som er kjempegøy, men mindre seriøse. Dette er mere open world Rambo simulator.

 

Dying Light, open world zombie FPS survival spill fra samme gjengen som lagde Dead Island bare mye bedre.

Lenke til kommentar

Dragon's Dogma. Det er bedre enn alle Bethesda-spillene etter Morrowind. (Ikke så bra som New Vegas, såklart). Elex skal også være bra, men beinhardt. Har ikke spilt dette selv, da.

 

Ellers har du jo spill som Risen-serien og Kingdoms of Amalur: Reckoning. Disse er kun okay, men siden du liker Fallout 3 og 4 så har du litt annerledes krav enn meg, og disse spillene er ikke noe dårligere enn Bethesdas siste bidrag til spillhistorien.

Lenke til kommentar

Dragon's Dogma. Det er bedre enn alle Bethesda-spillene etter Morrowind. (Ikke så bra som New Vegas, såklart). Elex skal også være bra, men beinhardt. Har ikke spilt dette selv, da.

 

Ellers har du jo spill som Risen-serien og Kingdoms of Amalur: Reckoning. Disse er kun okay, men siden du liker Fallout 3 og 4 så har du litt annerledes krav enn meg, og disse spillene er ikke noe dårligere enn Bethesdas siste bidrag til spillhistorien.

Takk for svar. Skal sjekke Dragon's Dogma. Risen har jeg prøvd, og til tross for at de er tilsyneslatende lovende, så suger gameplayet svett hestepung.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hvis du liker scifi så kan jeg anbefale mass effect andromeda spillet er mer optimal nå i forhold til da det kom ut, historien er sovemedisin, men kombatten er underholldene + man får en fet bra coop multiplayer også hvis man liker coop som left4dead, killing floor med laser osv, har sdpilt det i over2 uker non stop

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

 

PS! Glemte i farten å si at jeg ikke kjøper EA-spill. Ever.

Da går du fort glipp av Dragon Age og Mass Effect. Heller skjønner jeg ikke noe argument for hvorfor du ikke vil ha noe med EA og gjøre.

 

Tja, disse spillene er litt av grunnen til at jeg ikke vil kjøpe mer av EA:

  • Mass Effect (det første) sjekker med serveren om det er gyldig hvert 10ende døgn, og har du ikke nettforbindelse da, får du ikke spilt, selv om du spiller single player og spillet ikke har noen funksjonalitet som trenger nett. I tillegg installerte det rootkit på maskinen min, og jeg fikk ikke brent CDer eller DVDer før jeg reinstallerte Windows. Dette er kjente greier, og ikke noe nytt.
  • Origin melder fra til EA om hva annet du har liggende på maskinen din.
  • EA ødelegger alt de tar i. Selv om historien bak Mass Effect begynte bra, så ble den progressivt dårligere etter hvert. I tillegg var Mass Effect 3 essensielt en dårlig port-over fra konsoll, med kontroller som var dårlig tilpasset PC-spilling.
  • EA er gjentatte ganger kåret til USAs kjipeste selskap, ikke uten grunn.
  • Jeg spilte også Dragon Age 1 og 2, med økende misnøye. Til slutt fikk jeg nok, og kjøpte aldri 3-eren.

 

Jeg har rett og slett fått nok av EA og ønsker ikke at mer av mine penger skal gå til et slikt selskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...