Gå til innhold

Hvorfor er Spotify assholes?


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Snøen tok nettet. Og tenkte jeg skulle høre på noe musikk mens jeg redigerte bilder, flere lister har blitt lasta ned på Spotify. Blant annet starred. Men nå er alle listene som jeg har lasta ned magisk ikke lasta ned. Så ikke noe musikk på meg. Og dette er ikke første gangen det skjer at når jeg faktisk tenger musikken offline så er den ikke tilgjengelig. Skjedd på mobilen flere ganger også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rask konklusjon med at spotify er assholes. Det er vel få apper som oppdateres så ofte som Spotify-appen.

Ja, nedlastede lister har det med å forsvinne, spesielt rett før en flytur. Som andre her er inne på, kan det være oppdateringer som ikke får med seg at mye musikk er lastet ned og skal fungere offline. Så helt sikkert rom for oppdateringer.

Men assholes... *sukk... internett...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og dette er ikke første gangen det skjer at når jeg faktisk tenger musikken offline så er den ikke tilgjengelig.

 

Du trenger ikke musikk, det er ikke dødelig å ikke ha noe å høre på.

 

 

Det er ofte greit, både for seg selv og andre, å bruke noen sekunder på å vurdere om en kommentaren har noen som helst verdi og/eller relevans før en trykker 'post'.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og dette er ikke første gangen det skjer at når jeg faktisk tenger musikken offline så er den ikke tilgjengelig.

 

Du trenger ikke musikk, det er ikke dødelig å ikke ha noe å høre på.

 

Det er ofte greit, både for seg selv og andre, å bruke noen sekunder på å vurdere om en kommentaren har noen som helst verdi og/eller relevans før en trykker 'post'.

 

Som det du skrev nå? Min kommentar har mer verdi og er mer relevant enn din hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange enheter har du Spotify på?

 

Hvis du har 3 enheter med offline musikk påslått og aktiverer enhet 4 med offline mode så vil den du aktiverte offline mode på sist bli deaktivert.

 

Du trenger også en internettforbindelse minst hver 30. dag for at Spotify skal godkjenne tilgangen din til offline mode.

Lenke til kommentar

 

Og dette er ikke første gangen det skjer at når jeg faktisk tenger musikken offline så er den ikke tilgjengelig.

 

 

Du trenger ikke musikk, det er ikke dødelig å ikke ha noe å høre på.

Vet ikke hva om du er full tidlig på mårraen. Eller ikke. Men i tilfelle de ikke la merke til det spurte jeg ikke i helseforumet om jeg kommer til å dø om jeg ikke hører på musikk.

 

Jeg irriterte meg over at Spotify sletter nedlastingene mine uten forvarsel.

 

Det er ikke vanskelig for de å sende en auto mail som sier at nå er nedlastingene sletta du bør laste ned på nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når abonnementet mitt på Spotify går ut, kommer jeg ikke til å fornye det. Dette er fordi de har ødelagt "repeat 1"-funksjonen. Den slår seg av av seg selv, så man får bare vanlig "repeat" (som ikke repeterer sangen, hvorfor kaller de den repeat?). Videre slår vanlig repeat seg også av av seg selv. Dette skjer helt spontant, mens jeg ser på.

 

Når jeg trykker på en sang, er det selvsagt fordi jeg vil høre på den sangen. Akkurat den jeg trykket på. Ikke alle andre som kommer etter. Dette er ikke rakett-forskning, akkurat.

Lenke til kommentar

Nja, det er en smal sak å enable "repeat 1"-funksjonen i Spotify. Det er jo bare å klikke to ganger på ikonet nederst til høyre når en har sangen oppe.

Som sagt over, den slår seg av igjen av seg selv. Og det at jeg må huske å gå inn på sangen hver gang og trykke på dette hver gang, tilfredsstiller ikke mine behov.

Lenke til kommentar

Hater at de er så stabeiser på det mørke designet sitt. Funker OK på mobilen, men på pc skulle jeg gitt mye for et lyst skin. Supportforumet deres er fullt av folk som etterlyser det samme. Er det så mye å be om, liksom .. de hadde ikke trengt å skrote det mørke en gang, bare gi brukerene et lyst alternativ i tillegg. Men neida. Mørkt it is.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I en periode fikk jeg gode forslag på musikk/automatisk nye sanger når jeg startet en sang. Men nå får jeg igjen 100vis av sanger med samme navn. Digga Tidal på dette omerådet. Har nå 3mnd. gratis på google play, som er nesten like bra. Men kommer nok til å gå til Tidal igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...