Gå til innhold

Fortnite Battle Royale har 40 millioner spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg installerte dette da det kom i åpen beta, og har åpnet det én eller to ganger. Mulig jeg skal gi det litt mer av min tid og se om det fenger.

 

For min del så er sånne multiplayer-ting 100% avhengig av en dønn solid matchmaking. Jeg er nødt til å spille med folk på omtrent mitt nivå, fordi å spille mot tenåringer som spiller 14 timer i døgnet er like morsomt som å spille løkkefotball med et fotballag i eliteserien.

Lenke til kommentar

Liker ikke at det må gjennom Epic Games sitt eget program for å hele tatt starte spillet. Skulle vært via Steam. Så er det ikke akkurat mye fysikk bak skytingen. Trenger så si aldri å sikte, bare løpe å skyte så er utrolig arkade men for all del morro. Men ikke noe jeg kan sammenligne med PUBG selv om begge er Batte Royale.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Kan ikke få fullrost dette spillet nok. Har spilt det siden september. Utvikleren kommer med relativt store oppdatereringer til spillet ca annenhver uke og hører på ønsker fra spillerne. Det har selvfølgelig også sine feil og mangler som alle andre spill, men det er stort sett bagateller for min del hvertfall.

 

Har vært på utkikk etter et skytespill som fokuserer på gameplay og ikke realisme, og der treffer fortnite midt i blinken. Lenge siden jeg har hatt det så morsomt i et skytespill. Sist gang var vel Battlefield 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...