Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Oral i dusjen


Anbefalte innlegg

Helluu

 

Leter egentlig etter noe tips 

 

Dama og jeg gir ofte oral til hverandre i dusjen, Det er grusomt slitsomt å sitte på knær både for henne og meg 

 

Hun holder på som regel i 10-20 min og får vondt i knærne lenge etterpå

 

Har tenkt på en form for krakk eller stol som er liten nok til å gjemme bort i hjørnet men samtidig man kan sitte med knærne bøyd

 

hehe er litt dårlig illustrativt MEN

 

hvis noen har tips om hvor man kan kjøpe små krakker hadde det vært knall å få tips om :D

 



Anonymous poster hash: c9b66...697
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jula har flere billige krakker:

https://www.jula.no/search/?query=krakk

Denne kan slås sammen også og stues bort - https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/stiger-og-stillaser/stiger-og-paller/paller/krakk-341036/

 

Alternativ har Ikea flere små, men også evt stikk innom Babyshop eller tilsvarende. De har små krakker som barna kan stå på for å pusse tenner/vaske hender etc. Da kan dere også skylde på at dere av og til får besøk av venner som har med barna sine f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kunne gjort det andre steder såklart ^^

Men hun squirter mye og jeg kommer mye.. så vi slipper en god del griseri når det går for oss

 

Også er det jo litt deilig å bare kunne grise litt ekstra uten å se ut som et skipsvrak dratt opp av havet dersom man tar i litt ekstra eller gjør det litt våtere ;)

 

Vi kjøpte den på jula som kunne klappes sammen! helt genial :D perfekt høyde og enkel å stue bort i hjørnet etterpå!

 

Fruen sine knær er meget fornøyde!  

 

Takk for alle innspill :D Tråden kan settes som løst hvis det må gjøres av mods ^^



Anonymous poster hash: c9b66...697
Lenke til kommentar

Tommel opp for løsning som fungerer. :) Og skjønner at det er litt lettere å gjøre ting i dusjen nå mye kroppsvæsker i fri flyt. :D

 

Annet tips f.eks til sengebruk er kladd - absorberende små pledd, fåes enten i engangs eller flergangsbruk som kan vaskes. De kan kjøpes på de fleste apotek og bandagister. Perfekt for damer som har en tendens til å squirte mye, spes om man drar frem Magic Wanden!  :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...