Gå til innhold

Vi fikk kjøre Bytons heftige Tesla-konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermen var jo imponerende men resten av interiøret så jo helt forferdelig ut!

 

Det ser litt ut som en Oldsmobile fra 1973.

 

Men, jeg vil ikke si forferdelig. Om noe, så fikk jeg vel heller litt troen på at akkurat denne interiørtrenden kanskje kan ha et aldri så lite comeback-potensiale i seg.

 

Det er interiøret til en klassisk amerikansk bil fra 70-tallet, blandet med teknologien fra en topp moderne elbil fra 2018.

 

Jeg liker comboen.

Lenke til kommentar

Skjermen var jo imponerende men resten av interiøret så jo helt forferdelig ut!

Jeg synes skjermen ser noe dårlig gjennomtenkt ut, og interiøret er ennå dårligere enn prisen skulle tilsi. Tesla-ene inkludert 3-eren ser langt bedre ut og Fisker eMotion er i en totalt annen liga.

 

Er slike biler det -aldri- lønner seg å ha revisjon 1 av. Akkurat som første gen Tesla

Tesla har hatt god service og rettet feil ganske fortløpende så bortsett fra litt mange turer til verkstedet har ikke de første Tesla-eierne hatt nevneverdig plunder og heft.

Lenke til kommentar

 

Er slike biler det -aldri- lønner seg å ha revisjon 1 av. Akkurat som første gen Tesla

Tesla har hatt god service og rettet feil ganske fortløpende så bortsett fra litt mange turer til verkstedet har ikke de første Tesla-eierne hatt nevneverdig plunder og heft.

 

hahhahahahah!

Du var ironisk nå, ja? Eventuelt har du ikke fulgt mye med. Spør de som er på sin femte DU. Eller de som blir tvunget til å signere på at de har montert tredjepartsutstyr i bilen (dashcam) og dermed frasier seg garanti, før Tesla godtar å gjøre service på bilen. Rekken er laaang, og det er utvilsomt at Tesla er dårligst i klassen på service, som man forventer av et Amerikansk selskap.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Æsj.. ennå en.

Gi meg knotter og enkelt dashboard, alle disse skjermene er bare i veien! Hvorfor skal folk måtte glo på TV bare de skal til byen, liksom?

Ordentlige dørhåndtak som åpner en dørlås er også et must, å måtte åpne med en app, elektrisk knapp eller skjult hendel er direkte dumt!

 

har fungert helt fint på Tesla i mange år nåda

Lenke til kommentar

Fint og fint - skjermgrensesnitt i bil har sine utfordringer. Personlig mener jeg Tesla har gått for langt den veien i model 3. Selv model S og X kan være litt mer knotete enn nødvendig av og til på grunn av skjermgrensesnittet. Alt til sitt bruk. Noe bør være touch-basert, andre ting fysiske knapper, brytere og styrehjul. Se f.eks over til bærbar PC med fysisk tastatur vs nettbrett med touch-tastatur. Det er liten tvil om at fysisk tastatur er bedre å skrive på. Overdreven touch er mitt største ankepunkt mot Tesla model 3 og Byton Concept.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Gi meg knotter og enkelt dashboard,

 

Helt enig. Og kasettspiller. Og manuell chock. Gud forby ABS, antiskrens og filvarsler også. Nyvinninger er aldri av det gode. Selv holder jeg meg til oppringt modem når jeg skal på nett, og min gamle Nokia 3110 er alt jeg trenger for å ringe. Jeg surfer selvsagt ikke på nett med mobilen min.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...