Gå til innhold

SD-kort som plutseleg blei "read only"


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har eit SD-kort som plutseleg nektar å ta imot nye data. Det er heller ikkje mogeleg å formatere kortet, som har blitt brukt i ein Windows-PC. Problemet viste seg ved at filer som eg hadde prøvd å lagre plutseleg var vekke så snart innhaldet var ute av minnet på PCen eller dersom eg tok ut kortet og sette det inn igjen. Eg får inga feilmelding ved forsøk på lagring, den får eg fyrst når Windows registrerer at fila som skulle ha blitt lagra ikkje er der.

 

Eg lurer på om dette er vanleg når eit minnekort har vore brukt ein del, og om det evt. er mogeleg å omgå mekanismen(?) som gjer det umogeleg å lagre eller slette innhaldet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette har ikkje noko med skrivesperra å gjere, for då får eg feilmelding ved forsøk på lagring. Kortet er forresten eit SDXC på 128 GB.

 

Etter eit Google-søk fann eg m.a. dette:

https://www.quora.com/How-do-I-fix-my-micro-SD-card-that-became-a-read-only-memory-card

 

Eg går ut frå at det øverste svaret diverre kan vere dekkande for mitt tilfelle, men lurte på om det er andre her som har vore borti noko liknande og/eller kan stadfeste at eit SD-kort vil bli "read only" etter å ha blitt skrive til mange nok gonger. Evt. om det finst nokon måte å få kortet skrivbart igjen.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Er kortet blitt mye skrevet til ?

Har du garanti på det ?

Har du muliget til å slette filer ?

 

Om du kjøper kort fra Kina/eBay er det ofte forfalskninger og tvilsom kvalitet spesielt om det er mye skriving til det, selv om det også er bra utsyr, så er risikoen mye høyere enn å kjøpe retail.

 

Hvis kortet ikke lar seg formattere er det nok lite å gjøre.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte fyrst eit kort hos CDON i februar 2014. Deretter kjøpte eg to stykk til som var maken til det fyrste hos Proshop, dette var i november 2014. Eg trur kortet som sviktar, og som eg har brukt mest er det frå februar. Dette har stått fast i ein bærbar PC, og eg har brukt det som ein vanleg disk der eg har lagra alt mogeleg mellom himmel og jord. Så det har blitt hyppig brukt. Dei to andre korta er stort sett blitt brukt som backup.

 

Når eg går inn på lenka i bestillingsbekreftelsen frå november 2014 får eg opp dette:

https://www.proshop.no/Flashminnekort/Transcend-Ultimate/2393392

(Korta mine ser ut omtrent som på biletet, bortsett frå at teksten 30 MB/s og 200x ikkje står på desse).

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Det er livstidsgaranti på kortet du linker til, men det er begrensniger på overdreven bruk.

 

*The Limited Lifetime Warranty will not apply to any Transcend memory cards being used in write-intensive applications, including but not limited to (as determined by Transcend): (i) recursive / in-car recording devices, (ii) video monitoring and surveillance devices, (iii) continuous data logging devices like servers, or (iv) other excessive uses that exceed normal use.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...