Gå til innhold

Spillbransjegruppen ESA reagerer sterkt på Trump-uttalelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte dobbelsjekke at jeg klikket meg inn på gamer.no. Trump har dritt seg ut igjen, men hva har det med spill å gjøre? Hvis en fra Hollywood hadde sagt det samme som ESA hadde det vel neppe blitt regnet som filmnyheter?

En så å si samlet spillbransje fordømmer kommentarer fra den amerikanske presidenten. Det har absolutt noe med spill å gjøre.

 

Og joda, filmnettsteder skriver om Trump og reaksjoner på det han gjør og sier. Tok et kjapt søk:

 

https://www.hollywoodreporter.com/news/arab-filmmakers-condemn-trumps-unforgivable-jerusalem-move-at-dubai-film-festival-1066009

 

http://deadline.com/2018/01/trevor-noah-donald-trump-offended-racist-shit-hole-countries-video-1202241657/

 

https://www.avclub.com/late-night-hosts-respond-with-appropriate-subtlety-to-p-1822014888

 

http://p3.no/filmpolitiet/2017/02/jimmy-kimmel-harselerte-med-trump/

Endret av Arodem
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Måtte dobbelsjekke at jeg klikket meg inn på gamer.no. Trump har dritt seg ut igjen, men hva har det med spill å gjøre? Hvis en fra Hollywood hadde sagt det samme som ESA hadde det vel neppe blitt regnet som filmnyheter?

En så å si samlet spillbransje fordømmer kommentarer fra den amerikanske presidenten. Det har absolutt noe med spill å gjøre.

 

Tror ikke du ser poenget mitt. Jeg er stor fan av spill. Jeg misliker sterkt kommentarene til Trump. Det betyr ikke at jeg bør lage en tråd om det på et spillforum. Dette er og blir om politikk, ikke spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Måtte dobbelsjekke at jeg klikket meg inn på gamer.no. Trump har dritt seg ut igjen, men hva har det med spill å gjøre? Hvis en fra Hollywood hadde sagt det samme som ESA hadde det vel neppe blitt regnet som filmnyheter?

En så å si samlet spillbransje fordømmer kommentarer fra den amerikanske presidenten. Det har absolutt noe med spill å gjøre.

 

Tror ikke du ser poenget mitt. Jeg er stor fan av spill. Jeg misliker sterkt kommentarene til Trump. Det betyr ikke at jeg bør lage en tråd om det på et spillforum. Dette er og blir om politikk, ikke spill.

Kan hende jeg misforstår noe. Men nyheten er at ESA fordømmer kommentarene – ikke kommentarene i seg selv. ESA representerer spillbransjen. Dermed er det spillrelatert. 

Endret av Arodem
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt greit at de kommer med denne uttalelsen.

Men trump bryr seg ikke og ikke hans støttespillere heller. Det er noe av poenget med trump, han har gjort så mye at hvilken som helst annen president ville bli avsatt. Han har ikke oppfylte kravene om å separere seg fra sine bedrifter, han bruker det hvite hus til å berike seg og familien. Klare lov brudd. Men loven gjelder ikke for han. Så at et organ som styrer med spill (trump tror vel spill fremdeles er tetris og pong) vil ha null effekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i at jeg ikke helt skjønner hvorfor ESA synes dette er relevant. Er de redd folk skal tro at alle amerikanske organisasjoner deler Donald Trumps meninger og mangel på takt og tone?

 

Nettopp. Så om ledelsen for McDonalds går ut og kritiserer uttalelsene til Trump har det ingenting med McDonalds å gjøre som bedrift. Det er og blir politikk, og har lite på en matblogg å gjøre. Kanskje jeg er rar, men jeg leser matblogger for å lese om mat. Eller rettere sagt besøker jeg en spillside for å lese om spill. Er jo heller ikke så lenge siden det var en lengre artikkel om en eller annen som ble drept pga swatting. Kjipt nok det, men hvorfor poste det på gamer.no? Fordi to tullinger hadde et veddemål i Call of Duty? Litt tvilsom relevanse der, for å si det mildt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Gud bedre, må vi få disse banale "huffameg, så slem Trump er"-artiklene også her på gamer.no? Den venstreliberale propagandaen til NRK er ille nok. Pussig hvordan dere ikke brydde deg om alle de negative tingene Obama-administrasjonen gjorde (ødela Libya, destabiliserte Syria = bidra kraftig til immigrasjonskrisen i Europa (med påfølgende terror), tillot at IRS under Louis Lerner saboterte økonomisk organisasjoner av politiske motstandere etc..etc...

Fortell meg hvordan masseimmigrasjon fra land som Afghanistan, Somalia, Libanon, Eritrea og co har på noen som helst måte vært *generelt sett* et gode for Vesten? Stopp denne politiske korrektheten. Trump har rett, og den naive og virkelighetsfjerne venstreliberale saueflokken tar feil. Vesten MÅ slutte å ta imot millioner av analfabeter og ufaglærte fra verdens mest dysfunksjonelle kulturer. Dette handler om å bevare selve bærebjelkene til vårt vestlige samfunn: lav kriminalitet og korrupsjon, et velfungerende velferdssystem og offentlig sektor, produktiv befolkning og bemidlet middelklasse, stabil økonomi, sosial tillit osv.

Nå må svensker jobbe 2 år lengre før pensjon pga. masseimmigrasjonen fra Afrika og Midtøsten, landet har ca. 55 lovløse soner, og hoveddelen av landets sosiale stønader går til en hurtig voksende og svært uproduktiv innvandrerbefolkning. Samtidig blir kjønnsubalansen stadig større, som er et svært alvorlig samfunnsproblem. Kriminalitet og voldsepisoder øker kraftig, politikapasiteten er sprengt, men pressen desinformerer og gir inntrykk av det motsatte - at kriminaliteten går nedover. NRK og co gjør alt de kan for å innføre samme elendigheten her i Norge. Våkn opp!

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Gud bedre, må vi få disse banale "huffameg, så slem Trump er"-artiklene også her på gamer.no? Den venstreliberale propagandaen til NRK er ille nok. Pussig hvordan dere ikke brydde deg om alle de negative tingene Obama-administrasjonen gjorde (ødela Libya, destabiliserte Syria = bidra kraftig til immigrasjonskrisen i Europa (med påfølgende terror), tillot at IRS under Louis Lerner saboterte økonomisk organisasjoner av politiske motstandere etc..etc...

 

Fortell meg hvordan masseimmigrasjon fra land som Afghanistan, Somalia, Libanon, Eritrea og co har på noen som helst måte vært *generelt sett* et gode for Vesten? Stopp denne politiske korrektheten. Trump har rett, og den naive og virkelighetsfjerne venstreliberale saueflokken tar feil. Vesten MÅ slutte å ta imot millioner av analfabeter og ufaglærte fra verdens mest dysfunksjonelle kulturer. Dette handler om å bevare selve bærebjelkene til vårt vestlige samfunn: lav kriminalitet og korrupsjon, et velfungerende velferdssystem og offentlig sektor, produktiv befolkning og bemidlet middelklasse, stabil økonomi, sosial tillit osv.

 

Nå må svensker jobbe 2 år lengre før pensjon pga. masseimmigrasjonen fra Afrika og Midtøsten, landet har ca. 55 lovløse soner, og hoveddelen av landets sosiale stønader går til en hurtig voksende og svært uproduktiv innvandrerbefolkning. Samtidig blir kjønnsubalansen stadig større, som er et svært alvorlig samfunnsproblem. Kriminalitet og voldsepisoder øker kraftig, politikapasiteten er sprengt, men pressen desinformerer og gir inntrykk av det motsatte - at kriminaliteten går nedover. NRK og co gjør alt de kan for å innføre samme elendigheten her i Norge. Våkn opp!

Hvordan er det mulig å være så ignorant i 2018? Skremmende! Det er forferdelig å se utsagn som dette bli normalisert. Folkens, det er ikke ok å mene dritt som dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Måtte dobbelsjekke at jeg klikket meg inn på gamer.no. Trump har dritt seg ut igjen, men hva har det med spill å gjøre? Hvis en fra Hollywood hadde sagt det samme som ESA hadde det vel neppe blitt regnet som filmnyheter?

En så å si samlet spillbransje fordømmer kommentarer fra den amerikanske presidenten. Det har absolutt noe med spill å gjøre.

 

Og joda, filmnettsteder skriver om Trump og reaksjoner på det han gjør og sier. Tok et kjapt søk:

 

https://www.hollywoodreporter.com/news/arab-filmmakers-condemn-trumps-unforgivable-jerusalem-move-at-dubai-film-festival-1066009

 

http://deadline.com/2018/01/trevor-noah-donald-trump-offended-racist-shit-hole-countries-video-1202241657/

 

https://www.avclub.com/late-night-hosts-respond-with-appropriate-subtlety-to-p-1822014888

 

http://p3.no/filmpolitiet/2017/02/jimmy-kimmel-harselerte-med-trump/

Kanskje du bør lese det innlegget om igjen?

 

Hvis EN fra HOLYWOOD hadde sagt det samme om ESA (merk ESA, ikke TRUMP) så hadde det neppe blitt regnet som en filmnyhet.

Ingen av dine linker har egentlig noen relevans, da det er med filmbransjen og TRUMP (ikke ESA) og gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gud bedre, må vi få disse banale "huffameg, så slem Trump er"-artiklene også her på gamer.no? Den venstreliberale propagandaen til NRK er ille nok. Pussig hvordan dere ikke brydde deg om alle de negative tingene Obama-administrasjonen gjorde (ødela Libya, destabiliserte Syria = bidra kraftig til immigrasjonskrisen i Europa (med påfølgende terror), tillot at IRS under Louis Lerner saboterte økonomisk organisasjoner av politiske motstandere etc..etc...

 

Fortell meg hvordan masseimmigrasjon fra land som Afghanistan, Somalia, Libanon, Eritrea og co har på noen som helst måte vært *generelt sett* et gode for Vesten? Stopp denne politiske korrektheten. Trump har rett, og den naive og virkelighetsfjerne venstreliberale saueflokken tar feil. Vesten MÅ slutte å ta imot millioner av analfabeter og ufaglærte fra verdens mest dysfunksjonelle kulturer. Dette handler om å bevare selve bærebjelkene til vårt vestlige samfunn: lav kriminalitet og korrupsjon, et velfungerende velferdssystem og offentlig sektor, produktiv befolkning og bemidlet middelklasse, stabil økonomi, sosial tillit osv.

 

Nå må svensker jobbe 2 år lengre før pensjon pga. masseimmigrasjonen fra Afrika og Midtøsten, landet har ca. 55 lovløse soner, og hoveddelen av landets sosiale stønader går til en hurtig voksende og svært uproduktiv innvandrerbefolkning. Samtidig blir kjønnsubalansen stadig større, som er et svært alvorlig samfunnsproblem. Kriminalitet og voldsepisoder øker kraftig, politikapasiteten er sprengt, men pressen desinformerer og gir inntrykk av det motsatte - at kriminaliteten går nedover. NRK og co gjør alt de kan for å innføre samme elendigheten her i Norge. Våkn opp!

Hvordan er det mulig å være så ignorant i 2018? Skremmende! Det er forferdelig å se utsagn som dette bli normalisert. Folkens, det er ikke ok å mene dritt som dette.

 

 

I det nåværende år?! Blasfemi! Uansett, det blir for dumt å oppføre seg som om alle land er like fine og fredelige. Alle er forskjellige, og noen har rett og slett elendig kultur. Midtøsten og Afrika er fulle av land med holdninger mer barbariske enn de du finner her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...