Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Første gang jeg hadde sex var jeg 12 år. Det skjedde en dag jeg var alene hjemme. Jeg fikk besøk av en jente, og vi gikk opp på rommet mitt og la oss i sengen. Etter en stund kom vi på at vi ville ligge under dynen i bare undertøy. Jeg lå i bare boxer og hun lå i bh og truse, og vi lå og snakket om løst og fast. Så spurte hun om hun vi kunne ligge nakne. 

Da vi lå der nakne så ville vi begge prøve sex. Først så fikk jeg lov til å fingre henne, og hun ronket meg. Så slikket jeg henne og hun sugde meg. Da tok hun fra kondomet og satte det på meg og jeg fikk endelig lov til å komme inn i henne. Vi holdt på en stund før vi gikk i dusjen sammen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

    Mitt første forsøk på samleie var da jeg var 19 år,i fylla,med ei som er my second cousin.Vi lå på en sofa for å sove.Og jeg tok på ene brystet hennes by a mistake.Jeg sa unnskyld,men hun lo og ba meg ta hånden under genseren hennes.Jeg klemte og strøk brystet hennes,og kjente at hun åpnet knappen og glidelåsen i buksa mi,og fikk vippet frem ståpikken min.Åhhh,klem på begge brystene mine,hvisket hun,mens hun ronket meg sakte.Vi kledde av hverandre og jeg la meg over henne.Hun grep pikken og førte den mot sprekken,og jeg presset den inn.

     Hun la beina rundt skuldrene mine,og slik holdt vi på en stund.Jeg fikk utløsning,og sovna momentant.Om morgenen sa hun bare at det vi gjorde i natt,var kun for den gangen.

Endret av aklla
.
Lenke til kommentar

Første gang jeg hadde sex var jeg 12 år. Det skjedde en dag jeg var alene hjemme. Jeg fikk besøk av en jente, og vi gikk opp på rommet mitt og la oss i sengen. Etter en stund kom vi på at vi ville ligge under dynen i bare undertøy. Jeg lå i bare boxer og hun lå i bh og truse, og vi lå og snakket om løst og fast. Så spurte hun om hun vi kunne ligge nakne. 

Da vi lå der nakne så ville vi begge prøve sex. Først så fikk jeg lov til å fingre henne, og hun ronket meg. Så slikket jeg henne og hun sugde meg. Da tok hun fra kondomet og satte det på meg og jeg fikk endelig lov til å komme inn i henne. Vi holdt på en stund før vi gikk i dusjen sammen

Og hvorfor hadde to unger en kondom? :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...