Gå til innhold

AMD senker Ryzen-prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det er mange som ikke gidder bytte så lenge det de allerede har gjør en god nok jobb. Jeg har lyst på en ny maskin med Ryzen i, men inntil videre så gjør den 4 år gamle intelprosessoren min så og si alt jeg trenger.

 

En annen ting er at mange steambrukere har laptop som hovedmaskin, og der får man uansett ikke ryzen enda.

Lenke til kommentar

 

Antall "gamere" som bruker Amd cpu har nok ikke økt som ventet;

 

http://store.steampowered.com/hwsurvey/processormfg/

 

Merkelige tall, AMD sunket fra 18% i august til 9% i desember...

Ja, så ikkje ut som den store "Ryzeneffekten"

 

Virker som det er rimelig få som faktisk kjøpte Ryzen her på forumet, selv om det virket som om "alle" skulle kjøpe det. De endte vel opp med Intel alikevel, som jo faktisk i de fleste tilfeller er raskere til gaming. (Uten å lage noe AMD vs Intel tråd ut av det her)

 

Jeg har både Ryzen og Threadripper, dog ikkje til ren gaming.

Lenke til kommentar

 

 

Antall "gamere" som bruker Amd cpu har nok ikke økt som ventet;

 

http://store.steampowered.com/hwsurvey/processormfg/

 

Merkelige tall, AMD sunket fra 18% i august til 9% i desember...
Ja, så ikkje ut som den store "Ryzeneffekten"

Jeg vet hva som foregikk, det kom nye bios opptateringer til hovedkortene som alle installerte. Massiv blackout. Ingen fikk post, og de som fikk post måtte vente i 15 minutter.

 

Jeg måtte sende inn hovedkortet etter et forsøk på bios opptatering...

 

Måtte bruke min gammle i5 750.

Lenke til kommentar

 

Folk er vel merkelige, eller de som velger Amd er merklige :p

 

Hva mener du er merkelig? Mener du at det er feil?

 

med tanke på at jeg fikk for første gang siden dem først startet hardware survey spørsmål om å sende info igjen for 2 måneder siden, så vil jeg si at det er vanskelig å vite samplingen deres, i løpet av alle disse årene siden dem startet med surveyen så har jeg gått igjennom ganske mange generasjoner med CPU'er,hovedkort og skjermkort.

 

hvis dem regelmessig sjekker i steam programmet om det er forandret ifra tidligere for så å sende automatisk skjønner jeg ikke hvorfor dem plutselig spurte 2 måneder sider på nytt igjen.

Endret av darkyy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Antall "gamere" som bruker Amd cpu har nok ikke økt som ventet;

 

http://store.steampowered.com/hwsurvey/processormfg/

 

Merkelige tall, AMD sunket fra 18% i august til 9% i desember...
Ja, så ikkje ut som den store "Ryzeneffekten"

 

Virker som det er rimelig få som faktisk kjøpte Ryzen her på forumet, selv om det virket som om "alle" skulle kjøpe det. De endte vel opp med Intel alikevel, som jo faktisk i de fleste tilfeller er raskere til gaming. (Uten å lage noe AMD vs Intel tråd ut av det her)

 

Jeg har både Ryzen og Threadripper, dog ikkje til ren gaming.

Hatt 1700x og C6H hovedkort siden det kom ut og er strålende fornøyd. Kjører stabilt på 4Ghz. Spiller i 1440p så Intel ville ikke vært en bedre løsning uansett. At Intel er bedre til gaming gjelder i 1080p og kun de som som må ha så høy fps som mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...